خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

کورتوا: امباپه شوت زنی فوق العاده ای دارد

کورتوا: امباپه شوت زنی فوق العاده ای دارد
دروازه بان رئال مادرید کریم بنزما را بالاتر از روبرت لواندوفسکی، بهترین مهاجم دنیا می داند.

تیبو کورتوا با مهار پنالتی لیونل مسی در بازی رفت و چندین و چند واکنش درخشان در طول هر دو بازی رفت و برگشت، نقش پر رنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد.

مستر90 | بعد از پیروزی 3-1 در دیدار برگشت مقابل PSG و صعود به دور بعد، دروازه بان بلژیکی مادریدی ها به خبرنگاران گفت:

کریم بنزما بهترین شماره 9 دنیاست. لواندوفسکی هم دیروز 3 گل به ثمر رساند، اما دو گل از روی نقطه پنالتی بود... امروز بنزما نشان داد که چرا در رده بندی توپ طلا باید در رده بالاتری قرار می گرفت. بنزما می دوید، می جنگید و حتی می لنگید!
امباپه
او بازیکن بزرگی است و روی اشتباه ما به گل رسید. او بسیار سریع است، شوت زنی فوق العاده ای دارد و در آن لحظه نتوانستم دستم را پایین بیاورم تا ضربه اش را بگیرم. او یکی از بهترین های دنیاست، و یکی از آن بازیکنانی است که دوست دارید در تیم خود داشته باشید.

شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان
سال گذشته تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفتیم و همیشه تا آنجا یا آن حوالی پیش می رویم و می جنگیم. برگزاری بازی برگشت در خانه و با حمایت هواداران خودی کلیدی بود. امروز نشان دادیم که تیم فوق العاده ای داریم و تا پایان برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهیم جنگید.
امروز نشان دادیم که رئال مادرید، این پیراهن و این هواداران چه معنایی دارند. در بازی رفت خوب بازی نکردیم و امروز هم در حال شکست بودیم، اما خیلی بهتر بازی کردیم. فشار مکرر باعث شد که به گل اول برسیم. اینجا برنابئو است و ما به چنین جوی احتیاج داشتیم چون واقعاً فشار له کننده ای دارد و به دنبال آن گل های دوم و سوم از راه رسیدند.
احساس کردیم که می توانیم برنده بازی شویم. با کمک چند واکنش من در بازی رفت، و آن خود باوری، حمایت برنابئو، کیفیتی که ما و کریم داریم، صعود ممکن شد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه تیبو کورتوا رئال مادرید PSG کیلیان امباپه کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

113 Sporties_fa@1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi