خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

تامی آبراهام: رم، من را بالا کشید

تامی آبراهام: رم، من را بالا کشید
مهاجم سابق چلسی از بازی در پیراهن رم لذت می برد.

دیدار آاس رم و آتالانتا در هفته بیست و هشتم سری آ 2021/22 با برتری 1-0 رم به پایان رسید. تامی آبراهام تک گل سه امتیازی این دیدار را به ثمر رساند. او با ثبت 20 گل در همه رقابت ها، بهترین گلزن انگلیسی در فصل جاری لیگ های معتبر اروپایی محسوب می شود.

به گزارش مستر90، آبراهام پس از بازی در مصاحبه با DAZN گفت:

کاملا مشخص بود که این برد برای ما چه ارزشی داشت. تماشاگران از ابتدا تا انتها از تیم حمایت کردند. خوشحالی ما بعد از بازی را مشاهده کردید و توصیف آن لحظات دشوار است. بازی کردن مثل یک تیم و کسب سه امتیاز مهم، بهترین اتفاق ممکن است. چند ماه پیش در چنین بازی هایی ممکن بود یک گل در آخرین دقایق دریافت کنیم اما حالا شناخت بهتری از یکدیگر داریم و تا انتها می جنگیم. حالا می توانیم از شرایط تیم لذت ببریم.
بوسه بر پیراهن رم؟ همانطور که قبلا گفتم، من تمام توانم را برای این تیم می گذارم. چند مقطع افت در دوران حرفه ای من وجود داشت، رم من را بالا کشید و این اعتماد به نفس را به من داد. هر بار که در این زمین قدم می گذارم از آن لذت می برم. از دقیقه اول صدای هواداران را می شنوید و من برای این باشگاه هر کاری انجام می دهم.

برچسب‌ها: آاس رم تامی آبراهام اخبار آاس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 هعی یه...‍1400/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi