خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

خشم هواداران ناپولی از تیم داوری بازی با میلان

خشم هواداران ناپولی از تیم داوری بازی با میلان
هواداران ناپولی از دنیله اورساتو دل خوشی ندارند

هواداران ناپولی از انتخاب داور بازی حساس تیم‌شان مقابل میلان اصلا راضی نیستند.

طرفداری | در هفته بیست و هشتم سری آ، تیم‌های ناپولی و میلان که در جدول سری آ اول و دوم هستند یک مسابقه حساس مقابل یک‌دیگر دارند. قضاوت این دیدار که می‌تواند در سرنوشت قهرمان اسکودتو تاثیرگذار باشد، به دنیله اورساتو داور 46 ساله و باتجربه فوتبال ایتالیا سپرده شده و پائولو والری هم مسئول بازبینی صحنه‌ها در اتاق VAR خواهد بود.

به گزارش فوتبال ایتالیا، هواداران ناپولی از این انتخاب حسابی شاکی هستند و در فضای مجازی به انتصاب اورساتو و والری برای قضاوت این مسابقه واکنش‌هایی منفی نشان داده‌اند. هواداران ناپولی اعتقاد دارند دو داوری که در فصل 18-2017 اسکودتو را از این تیم گرفتند، نباید برای داوری مسابقه مهم مقابل میلان انتخاب می‌شدند.

ماجرا به آن‌جایی بر می‌گردد که در هفته‌های پایانی فصل 18-2017، ناپولی بالاتر از یوونتوس صدرنشین سری آ بود اما پیروزی 3-2 یووه در خانه اینتر، ورق را برگرداند. یوونتوس در سن سیرو 2-1 از اینتر عقب بود که میرالم پیانیچ در یک نبرد هوایی خشن روی رافینیا خطایی کرد که مستحق دریافت کارت زرد دوم بود. با این حال دنیله اورساتو، داور مسابقه به پیانیچ کارت زرد نداد و در نهایت، یوونتوس 3-2 کامبک زد. اورساتو بعدا اعتراف کرد که در قضاوت آن صحنه اشتباه کرده و از این بابت متاسف است. پائولو والری، داور VAR آن مسابقه هم نتوانست دخالتی کند زیرا طبق قوانین، VAR نمی‌تواند در کارت قرمز غیرمستقیم تصمیم گیرنده باشد.

مائوریتزیو ساری، سرمربی وقت ناپولی در یک نقل قول مشهور گفت بعد از دیدن آن مسابقه اینتر و یوونتوس، ما رقابت اسکودتو را در هتل باختیم. فردای آن روز، ناپولی با حساب سه بر صفر مقابل فیورنتینا شکست خورد و در نهایت یوونتوس قهرمان فصل 18-2017 سری آ شد. قضاوت دنیله اورساتو و پائولو والری در دیدار ناپولی و میلان که در کورس اسکودتو بسیار مهم است، هواداران ناپولی را به یاد خاطره تلخ آن فصل می‌اندازد.

یک‌شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران استادیوم دیگو مارادونای ناپولی، میزبان جدال مهم ناپولی و میلان است.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا ناپولی آث میلان دنیله اورساتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

117 Esteghlal Fc‌1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi