خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

اورلین شوامنی گزینه احتمالی بارسلونا برای جانشینی بوسکتس

اورلین شوامنی گزینه احتمالی بارسلونا برای جانشینی بوسکتس
هافبک موناکو گزینه مورد نظر باشگاه بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است.

به گزارش مستر90 و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، سران و مسئولان باشگاه بارسلونا از مدت‌ها پیش شرایط جذب اورلین شوآمنی را بسیار بسیار نزدیک دنبال کرده‌اند. مشکل اصلی، باشگاه موناکو است چرا که آن‌ها برای این هافبک جوان و بیست و دو ساله تیم خود که تمام اروپا را مبهوت و علاقه‌مند خود کرده است، حداقل مبلغی معادل با رقم شصت میلیون یورو پول نقد می‌خواهد. این بازیکن به دلیل شرایط فیزیکی و قدرت حمل توپش تیم‌های زیادی را شیفته خود کرده است.

هدف مدیریت باشگاه بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده ارلینگ هالند است بنابراین نمی‌تواند پول دیگری را به گزینه دیگری در پست دیگری اختصاص دهد. مقامات باشگاه بارسلونا باور دارند که این بازیکن می‌تواند جانشین سرخیو بوسکتس در این تیم کاتالانی شود.

مسئولان و مدیران باشگاه بارسلونا به دنبال خرید یک هافبک با هزینه صفر هستند و فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و باشگاه آث میلان ایتالیا در آستانه انتقال به نیوکمپ است البته بلوگرانا این بازیکن آفریقایی را یک هافبک تهاجمی در شکل تیمی می‌داند اما با اورلین شوآمنی، بارسلونا می‌تواند از همان دقایق اول خیالش بابت مالکیت توپ راحت باشد.

در انگلیس چند تیم به این بازیکن علاقه دارند و در اسپانیا هم باشگاه رئال مادرید به او علاقه‌مند است. مدیریت باشگاه بارسلونا امیدوار است که فلورنتینو پرز در فصل تابستان کلید خرید او را نزند تا در صورتی که این بازیکن در تیم موناکو ماند، برای پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در سال 2023 میلادی جهت خرید او اقدام کند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه اورلین شوامنی موناکو اخبار موناکو تیم ملی فرانسه پارسلونا رئال مادرید چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

227 Sporties_fa@1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi