خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

ریاض محرز: گواردیولا یکی از بهترین مربیان دنیاست

ریاض محرز: گواردیولا یکی از بهترین مربیان دنیاست
ریاض محرز پس از درخشش در جریان برد ۴-۱ منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد، این عملکرد خوبش را مدیون پپ گواردیولا دانست.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، محرز در بازی روز یکشنبه ۲ گل زد تا منچسترسیتی اختلاف خود با لیورپول در صدر جدول را افزایش دهد. او در مصاحبه پس از بازی گفت:

ما بابت این پیروزی خوشحال هستیم و به یکدیگر تبریک گفتیم. بازی سختی بود و ما عملکرد خوبی داشتیم. پپ تاثیر زیادی روی من و تیم دارد؛ او موجب شد خیلی پیشرفت کنم و به همین خاطر است که یکی از بهترین مربیان است.

نمی‌دانم آیا گلزن خوبی هستم یا نه ولی تلاش می‌کنم در هر بازی تا جای ممکن به تیم کمک کنم. در فصل جاری به خاطر کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهیم، بازیکن تاثیر گذارتری شده‌ام. تلاش من بر این است که وارد محوطه جریمه شوم، همه جا مشارکت کنم، گل بزنم و به تیم کمک کنم.

ما در نیمه دوم کاملا کنترل کار را در دست داشتیم؛ وقتی چنین عملکردی داریم، رقابت کردن با ما سخت است. ما به فوتبال‌مان ایمان داریم ولی بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان است که باید برای پیروزی در آن تلاش کنیم و سپس خواهیم دید که چه پیش می‌آید.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچسترسیتی ریاض محرز پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

90 Reza Wampire1400/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi