خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

نوئل لو گرائت: مایل به حذف روسیه از جام جهانی هستم

نوئل لو گرائت: مایل به حذف روسیه از جام جهانی هستم
اقدام‌ها جهت تحمیل تحریم بر فوتبال روسیه، بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود

به دنبال حمله روسیه به خاک اوکراین، سه کشور لهستان، سوئد و جمهوری چک تصمیم گرفته‌اند در دیدار مقابل روسیه در پلی آف جام جهانی 2022 شرکت نکنند.

مستر90 | پس از تحریم تیم ملی روسیه از سوی لهستان، سوئد و جمهوری چک به نظر می‌رسد سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز تمایل دارند کم کم به جمع این سه کشور بپیوندند. نوئل لو گرائت، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه‌ با لوپاریزین از تمایل خود برای کنار گذاشته شدن تیم ملی روسیه از جام جهانی 2022 صحبت کرد:

نسبت به حذف روسیه از جام جهانی آینده مایل هستم اما هنوز با فدراسیون‌های دیگر در این خصوص صحبتی نکرده‌ام. من فکر می‌کنم ورزش برای آشتی دادن ملت‌ها و کاهش تنش‌هاست. با این حال اوضاع از حد و مرز فراتر رفته است. دنیای ورزش و به خصوص فوتبال نباید در این باره بی‌طرف باشد. قطعا با حذف روسیه از جام جهانی مخالف نخواهم بود. یک شخص [ولادیمیر پوتین] نه تنها برای خودش بلکه برای کل یک کشور تصمیم می‌گیرد. این موضوع تقصیر تمام روس‌ها نیست اما نباید در این باره اعلام بی‌طرفی کنیم. دنیای فوتبال باید واکنشی متحد و نمادین انجام دهد. نباید اوکراینی‌ها را فراموش کنیم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه نوئل لو گرائت روسیه جنگ اوکراین - روسیه جام جهانی 2022 قـطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 Sporties_fa@1400/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi