خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

توافق برای تولید محتوا از استقلال و پرسپولیس!

توافق برای تولید محتوا از استقلال و پرسپولیس!
اقدام دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در مقوله حق پخش وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به تهیه کنندگان برنامه های ورزشی و حتی برنامه‌های خبری تلویزیون از آنها خواسته‌اند در صورت تمایل به بازپخش قسمت‌هایی از مسابقات یا حضور در ورزشگاه، با مراجعه به باشگاه برای اخذ مجوز اقدام کنند و در غیر اینصورت از مجاری قانونی، پیگیریهای لازم را انجام می دهند و اجازه ورود عوامل برنامه‌ها به ورزشگاه داده نخواهد شد.

اگر خاطرتان باشد پیش از این، این دو باشگاه از سایر رسانه‌ها هم خواسته بودند که اگر قصد استفاده از محتوای این دو باشگاه را دارند، باید درباره آن ابتدا با تیم حقوقی استقلال و پرسپولیس به توافق برسند که خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشد.

بعید است این موضوع ربطی به پخش زنده مسابقات این دو تیم داشته باشد و هواداران استقلال و پرسپولیس می‌توانند با خیال راحت بازی تیمهای محبوبشان را از تلویزیون ببینند منتهی به جز پخش زنده فوتبال، هر تولید محتوای دیگری در روز بازیهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در میکسدزون و سالن کنفرانس، نیاز به هماهنگی با این دو باشگاه را دارد و باید دید صدا و سیما و برنامه های فوتبالی سازمان در شبکه های سه، ورزش، خبر و شبکه پنج، چه واکنشی به این موضوع نشان خواهند داد چرا که بعید است مدیران سرخابی به مانند گذشته حاضر باشند به راحتی با سازمان صدا و سیما راه بیایند و مدیران جام جم هم این موضوع را به خوبی می‌دانند که حتی در صورت پخش نکردن بازیها به صورت زنده از طریق دوربین‌های تلویزیونی، تیم رسانه‌ای دو باشگاه می توانند از طریق اینستاگرام و قابلیت پخش زنده‌اش، بازی را برای هواداران زنده پخش کنند.

حتی باشگاهها می‌توانند مثل رسانه‌ها اتفاقات میکسدزون و سالن کنفرانس را هم از طریق فضای مجازی یعنی کانال و اینستاگرام، برای هوادارانشان پوشش دهند.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس صدا و سیما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 Esteghlal Fc‌1400/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi