خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

کروس: یک چیز دیگر بیشتر از گل امباپه ناراحتم کرد

کروس: یک چیز دیگر بیشتر از گل امباپه ناراحتم کرد
رئال مادرید هفته گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن ژرمن رفت و در دیداری که نمایش بسیار ناامید کننده ای از خود ارائه داد نهایتاً با تک گل لحظات پایانی کیلیان امباپه شکست خورد؛ موضوعی که کار شاگردان کارلو آنچلوتی را برای بازی برگشت و نهایتاً صعود به مرحله بعد دشوار کرده است.

تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در رابطه با شکست این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن گفت: "ما حداقل 80 دقیقه مقابل پاری سن ژرمن بد بودیم. ما واقعاً بد بازی کردیم و نتوانستیم توپ را بیش از 5 ثانیه نگه داریم و این دو چیز باعث می شود دفاع در برابر یک تیم بزرگ سخت شود. من واقعا ناراحت شدم، نه به خاطر گل دیرهنگام امباپه، بلکه به خاطر احساساتی که در هوادارانمان نسبت به عملکردمان در آن سطح ایجاد کردیم."
تونی کروس درباره بازی برگشت و شانس رئال مادرید برای پیروزی بر پاری‌سن‌ژرمن گفت: "هنوز 90 دقیقه در بازی برگشت باقی مانده است، 1-0 نتیجه ای است که می توان آن را تغییر داد، به خصوص که بازی در خانه برگزار می شود. ما امید زیادی داریم و تمام تلاش‌مان را برای هوادارانمان انجام خواهیم داد."

برچسب‌ها: کروس پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi