خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

بارسلونا به دنبال خرید رایگان ستاره آرژانتینی

بارسلونا به دنبال خرید رایگان ستاره آرژانتینی
پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی برای تمدید قرارداد با یوونتوس به توافق نرسیده است و از سه ماه دیگر به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و می تواند مسیری دیگر را برای فوتبالش انتخاب کند و گام مهم دیگری را در مسیر فوتبالش بردارد.

به گزارش فوتبالی، خیلی از باشگاه ها از خرید رایگان دیبالا 28 ساله استقبال کرده اند و حالا بارسا در تلاش است تا این بازیکن را به عنوان بازیکن رایگان به ترکیبش اضافه کند. دیبالا زمانی از نظر سبک بازی زمانی با مسی مقایسه می شد هر چند که سرعت پیشرفت پائولو کند پیش رفت و فراز و نشیب های زیادی داشت.

دیبالا با وجود انتقادهایی که در این فصل با آن مواجه شده، با دوازده گل و شش پاس گل توانسته آمار خوبی داشته باشد. اینتر یکی از مشتریان پر و پا قرص ستاره آرژانتینی است و گفته می شود که تاتنهام نیز به شدت به خرید او علاقمند است.

حالا اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که بارسا برای این خرید صاحب برتری شده و دیبالا می تواند به نیوکمپ بیاید. لاپورتا با توجه به مشکلات مالی بارسا از خریدهای رایگان استقبال می کند و دیبالا نیز می تواند خط حمله خوبی را در کنار سایر ستارگان کنونی بارسا نظیر اوبامیانگ، آداما ترائوره و فران تورس تشکیل بدهد.

برچسب‌ها: بارسلونا پائولو دیبالا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 ☫ ایران ☫1400/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi