خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

جو کول: لیگ فرانسه هم‌سطح لالیگا، بوندسلیگا و سری آ است

جو کول: لیگ فرانسه هم‌سطح لالیگا، بوندسلیگا و سری آ است
جو کول معتقد است مدافعان لیگ فرانسه توانایی بازی در لیگ برتر انگلیس را دارند

جو کول، هافبک اسبق تیم ملی انگلیس به تمجید از سطح لیگ فرانسه پرداخت و آن را هم‌سطح سایر لیگ‌های برتر دنیا دانست.

مستر90 | امشب در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در استمفوردبریج از لیل، قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه پذیرایی خواهد کرد. جو کول، هافبک پیشین تیم ملی انگلیس که سابقه بازی برای هر دو تیم چلسی و لیل را در کارنامه دارد، در مصاحبه‌ای با اکیپ در خصوص سطح لیگ یک فرانسه به صحبت پرداخت:

وقتی به لیگ فرانسه و باشگاه لیل رفتم، فهمیدم سطح لیگ فرانسه فراتر از چیزی بود که تصورش می‌کردم. از آن زمان تاکنون، پیشرفت لیگ فرانسه متوقف نشده و به رشد ادامه می‌دهد. از این رو من معتقدم سطح لیگ فرانسه پس از لیگ برتر انگلیس قرار می‌گیرد و هم‌سطح لیگ‌هایی چون بوندسلیگا، سری آ و لالیگا است.
هافبک پیشین چلسی درباره سطح بازیکنان شاغل در لیگ فرانسه گفت:

در زمان من، مدافعان مستعد و باکیفیت زیادی در لیگ فرانسه بازی می‌کردند. مثلا با لوکاس دینیه هم تیمی بودم و یا با کورت زوما روبرو شده بودم. به دوستان لیگ برتری‌ام پیشنهاد کرده بودم که بازیکنان مستعد لیگ فرانسه را بخرند چون واقعا کیفیت داشتند. به نظر من لیگ فرانسه از جنبه فیزیکی خیلی شبیه لیگ برتر انگلیس است. اگر یک مدافع در فرانسه خوب کار کند، دلیلی ندارد که در انگلیس نتواند آن عملکرد را ارائه دهد. از این رو طبیعی است باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنی چون اسون بوتمان علاقه‌مند باشند چرا که شکی در توانایی او برای تطبیق با لیگ برتر انگلیس وجود ندارد.
جو کول در اوج فوتبالش طی سال‌های 2003 تا 2010 پیراهن چلسی را به تن کرد و در فصل 12-2011 به صورت قرضی از لیورپول برای لیل فرانسه به میدان رفت.

برچسب‌ها: جو کول فرانسه لیگ فرانسه چلسی لیل اخبار لیل اسون بوتمان لوکاس دینیه کورت زوما تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

107 Sporties_fa@1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi