خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

یونایتد ۰-۰ واتفورد؛ فرصت‌سوزی‌هایی که تمامی ندارد

یونایتد ۰-۰ واتفورد؛ فرصت‌سوزی‌هایی که تمامی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان واتفورد پایین جدولی بود که نهایتاً این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

منچستریونایتد کار را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه کریستیانو رونالدو با بدشانسی به تیر دروازه واتفورد برخورد کرد.
در دقیقه 12 برونو فرناندز یک فرصت طلایی گلزنی را از دست داد. جایی که ستاره پرتغالی در مصافی تک به تک با دروازه واتفورد مغلوب واکنش استثنایی بن فاستر شد.

در ادامه نیمه اول هم منچستریونایتد هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست دروازه واتفورد را باز کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

منچستر یونایتد نیمه دوم را بسیار هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه 56 به گل دست پیدا کند اما ضربه الانگا در مصافی تک به تک با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه واتفورد به بیرون رفت.
در دقیقه 61 منچستر یونایتد یک فرصت فوق العاده گلزنی را از دست داد. حرکت فوق العاده برونو فرناندز با پاس این بازیکن برای کریستیانو رونالدو همراه شد اما این فوق‌ستاره پرتغالی نتوانست این فرصت عالی را تبدیل به گل کند.

در ادامه بازی منچستر یونایتد هر چه تلاش کرد نتوانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند تا نهایتاً در یک بازی خانگی مقابل تیم ته جدولی واتفورد متوقف شده باشد و دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد واتفورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

63 Reza Wampire1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi