خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

آخرین اخبار از تمدیدی های بایرن مونیخ

آخرین اخبار از تمدیدی های بایرن مونیخ
با وجود تمدید قرارداد کیمیش، گورتزکا و کومان هنوز بازیکنان دیگری از نفرات اصلی باواریایی‌ها وجود دارند که قراردادشان تمدید نشده است.

به نقل از نشریه آلمانی بیلد، در بین بازیکنانی که در سال بعد قراردادشان با باشگاه بایرن مونیخ به پایان می‌رسد، وضعیت نیکلاس زوله به طور رسمی مشخص شده و احتمالاً شرایط کورنتین تولیسو نیز مشابه است و هر دو بازیکن رایگان بایرن مونیخ را ترک خواهند کرد.
اما بخش اصلی ستاره‌های تیم در سال 2023 قراردادشان به پایان می‌رسد. مانوئل نویر، توماس مولر، روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری جزو این بازیکنان هستند که هنوز مذاکرات تمدید قرارداد با آن‌ها آغاز نشده است.

در رابطه با توماس مولر به نظر می‌رسد که تماس‌های اولیه میان باشگاه و بازیکن برقرار شده است. طبق گزارش بیلد، طرفین درک متقابلی از یکدیگر دارند و دست‌یابی به یک توافق سریع، دور از ذهن نیست.

وضعیت روبرت لواندوفسکی شاید پیچیده‌ترین مسأله برای بایرن مونیخ باشد. تاکنون هیچ مذاکره‌ای بین طرفین انجام نشده است و در واقع هم باشگاه و هم بازیکن آن‌چنان از ادامه همکاری با یکدیگر مطمئن نیستند.

در مورد مانوئل نویر با وجود حواشی پیرامون الکساندر نوبل، بعید است که اتفاقی جز تمدید قرارداد رخ دهد. کاپیتان نویر رابطه خوبی با باشگاه دارد و می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را همین جا به پایان برساند؛ ایده‌ای که باشگاه نیز از آن استقبال می‌کند.

اما در مورد سرژ گنبری روند مذاکرات آن‌گونه که انتظار می‌رفت، نبود. طبق گزارش بیلد، جلسه‌ای بین نمایندگان گنبری و بایرن مونیخ در تاریخ دوم فوریه برگزار شد تا درباره جزئیات قرارداد جدید بحث شود؛ اما این جلسه بدون دست‌یابی به هیچ پیشرفت و توافقی پایان یافت.

سرژ گنبری خواهان دستمزدی برابر با لروی سانه و کینگزلی کومان است که احتمالا بین پانزده تا بیست میلیون یورو خواهد بود. همچنین سیستم مد نظر یولیان ناگلزمان نیز ممکن است بر تصمیم‌گیری سرژ گنبری اثر بگذارد. حضور در پست وینگ بک ممکن است آن‌چنان خوشایند وینگر ملی‌پوش آلمانی نباشد.

با این حال، هنوز رابطه بین سرژ گنبری و باشگاه مونیخی خوب بوده و بعید است این بازیکن فکر خروج از بایرن مونیخ را داشته باشد؛ اما گفته می‌شود که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال این است که تا فصل تابستان قرارداد بازیکن ملی‌پوش تیم خود را تمدید کند و در غیر این صورت، فروش گنبری در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پيش رو دور از ذهن نیست.
(حسن بیا پایین:/)

برچسب‌ها: لواندوفسکی نقل و انتقالات اروپا بایرن مونیخ - آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 سینیور محمد1400/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi