خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

تیاگو موتا، تیمش را مقابل رم حداقل شایسته نتیجه مساوی دانست

تیاگو موتا، تیمش را مقابل رم حداقل شایسته نتیجه مساوی دانست
دیدار اسپتزیا و آاس رم در هفته بیست و هفتم سری آ 2021/22 با برتری 1-0 رم به پایان رسید. تنها گل این بازی در دقیقه 99 توسط تامی آبراهام وارد دروازه اسپتزیا شد. داور مسابقه، آمیان بازیکن اسپتزیا را در دقیقه 45 اخراج کرد اما مهم ترین صحنه بازی در ثانیه های پایانی وقت های تلف شده اتفاق افتاد که داور برای رم خطای پنالتی اعلام کرد.

از لحظه وقوع خطا تا بازبینی صحنه حدود 5 دقیقه طول کشید و جنجال زیادی ایجاد شد. در نهایت داور تصمیم به اعلام خطای پنالتی گرفت و از صورت زخمی نیکولو زانیولو نیز اعلام خطای پنالتی قابل پیش بینی بود. این موضوع با اعتراض گسترده بازیکنان و تماشاگران اسپتزیا همراه شد. تیاگو موتا سرمربی اسپتزیا در مصاحبه بعد از بازی به DAZN گفت:

به بازیکنانم افتخار می کنم چون حتی با یک بازیکن کمتر، بازی در کنترل ما بود. هرگاه مالک توپ شدیم، به راحتی توپ را به گردش درآوردیم. تیم در مسیر درستی قرار دارد. با توجه به اتفاقات بازی حداقل شایسته تساوی بودیم.
تیاگو موتا با اشاره با اتفاقات بازی اسپتزیا مقابل میلان، گفت:

همانطور که داوران از تیم های بزرگ عذرخواهی می کنند، انتظار دارم از ما هم عذرخواهی کنند. اگر بازی های کل اروپا را تماشا کنید، داوری همچون داور بازی اسپتزیا و رم پیدا نمی کنید. انتظار دارم به خاطر آن پنالتی از ما عذرخواهی کنند. هرگاه داوران دچار تردید می شوند و کار به VAR کشیده می شود، به ضرر ما تصمیم می گیرند. در طول فصل این موضوع ثابت شده است. من درک می‌کنم که فشار در این مقطع از فصل افزایش می‌ یابد، باشگاه‌ های بزرگ شروع به انجام این کار می‌ کنند اما ما نیز هزینه های خود را داریم، بنابراین می خواهیم رفتار مشابهی انجام شود.

اخراج آمیان؟ کارت زرد اول او به دلیل خطا روی زالفسکی اشتباه بود. بازیکن رم دایو زد و من فینال لیگ قهرمانان اروپا را به همین دلیل از دست دادم.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا اسپتزیا تیاگو موتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 Esteghlal Fc‌1400/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi