خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسا 4-0 بیلبائو: این بارسلونای واقعی است

بارسا 4-0 بیلبائو: این بارسلونای واقعی است
بارسلونا در ادامه نتایج خوبش در هفته‌های اخیر با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ژاوی که در دو دیدار قبلی با نتایج 4-1 و 4-2 والنسیا و ناپولی را شکست داده بود، در دیدار امشب هم با زدن چهار گل به بیلبائو به یک پیروزی درخشان رسید تا در آستانه صعود به رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 32، بارسلونا صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد. روی پای اوبامیانگ بود که فران تورس صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او را اونای سیمون با کف دست برگشت داد.
حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 37 این تیم به گل رسید. روی ضربه کرنر دنی آلوس بود که جرارد پیکه با ضربه سر توپ را به تیر دروازه حریف کوبید و توپ برگشتی را اوبامیانگ با یک ضربه تماشایی تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم هم متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد. در ادامه این بازیکنان بارسلونا بودند که بیشتر توپ را در اختیار داشتد اما این برتری به فرصت ویژه ای منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 73، روی یک حمله سریع، بارسلونا به گل دوم رسید.
روی حرکت پدری و پاس هوشمندانه فرانکی دی یونگ بود که عثمان دمبله در سمت چپ صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه بیلبائو را باز کرد.

در ادامه بازیکنان بیلبائو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 85، اینیاکی ویلیامز با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه بارسا را تهدید کرد اما تراشتگن با واکنش خوب دروازه اش را بسته نگه داشت.

در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 90 به گل سوم رسید. این بار عثمان دمبله بود که با یک حرکت خوب از سمت راست پایه گذار گل بود و ارسال او به دهانه دروازه را دی یونگ با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در وقت های اضافی، ممفیس دیپای حساب کار را 4-0 کرد. این بار هم روی ارسال دمبله از سمت راست بود که دیپای در محوطه شش قدم صاحب موقعیت شد و با یک ضربه راحت کار را تمام کرد.
با این پیروزی بارسلونا 45 امتیازی شد و اکنون با یک بازی و یک امتیاز کمتر از بتیس در رتبه چهارم جای دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا اتلتیک بیلبائو لالیگا اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 ☫ ایران ☫1400/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi