خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

شگفت زدگی ژاوی از نمایش بسیار خوب خط حمله بارسلونا

شگفت زدگی ژاوی از نمایش بسیار خوب خط حمله بارسلونا
ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا به تمجید از پیر امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره، سه خرید زمستانی کاتالان‌ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته بیست و ششم لالیگا اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان بلوگرانا با حساب چهار بر صفر به برتری رسید تا با یک بازی کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید در رده چهارم قرار بگیرد. اوبامیانگ، ممفیس دپای، لوک دی یونگ و عثمان دمبله برای بارسا در این بازی گلزنی کردند.

به نقل از آ اس، ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "گل‌های اوبامیانگ مرا سورپرایز نمی‌کند، چون او به این کار مشهور است. آداما با تصمیم گیری‌هایش مرا شگفت زده کرده و می‌توانید ببینید که الان او یک بازیکن بالغ است. فران تورس نیز بی نظیر است و از نظر من در سطح بالایی بازی می‌کند. فران فضاهای خالی را پیدا می‌کند، توپ را از دست نمی‌دهد و به نظرم یک خرید فوق العاده بود."

"کلین شیت؟ در این زمینه باید بهتر شویم. ایمان دارم که در هر بازی می‌توانیم گلزنی کنیم، اما باید در بسته نگه داشتن دروازه‌مان کوشا باشیم، اشتباهات را به حداقل برسانیم و با تمرکز بالا در زمین حضور پیدا کنیم."

برچسب‌ها: بارسلونا پیر امریک اوبامیانگ فران تورس آداما ترائوره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

107 ☫ ایران ☫1400/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi