خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

واران لیاقت فیکس‌شدن در منچستر را ندارد

واران لیاقت فیکس‌شدن در منچستر را ندارد
در انگلیس سخت‌ترین انتقادات را به عملکرد رافائل واران وارد کرده‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران تابستان امسال و پس از 10 فصل بازی برای رئال به منچستریونایتد پیوست. تنها یک سال از قرارداد مدافع فرانسوی باقی‌مانده بود و پس از عدم تمایل او به تمدید، رئال ترجیح داد با 45 میلیون یورو او را به منچستر واگذار کند ولی با گذشت 6 ماه از فصل جدید او هنوز نتوانسته ارزش‌هایش را در اولدترافورد ثابت کند و حتی برخی کارشناسان فوتبال انگلیس معتقدند او باید نیمکت نشین شود.
برای زوج دفاع میانی یونایتد، رقابت بین واران، هری مگاویر و ویکتور لیندلوف است و تیم شروود مربی سابق تاتنهام می‌گوید واران شایسته فیکس شدن نیست.

او در این رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« یونایتد نیاز به زوجی در قلب خط دفاع خود دارد که بیشترین هماهنگی را باهم داشته باشند و کیفیت بازی یکدیگر را بالاتر ببرند. واضح است که مگوایر کنار لیندلوف بهتر کار می‌کند. واران بیشتر برای خودش بازی می‌کند و ارزیابی من از عملکرد او منفی است.

واران بد بوده و نتوانسته استحکام دفاعی یونایتد را تضمین کند. از زمانی‌که او به یونایتد پیوسته، واقعا وحشتناک بد کار کرده و شایسته فیکس شدن نیست. واران و مگوایر هماهنگ نیستند و این به یونایتد ضربه زده است. لیندلوف برابر برابتون زوج مگوایر بود و تیم 2-0 برد. یونایتد به وضوح در دفاع بهتر کار می‌کرد.»

برچسب‌ها: رافائل واران منچستریونایتد هری مگوایر ویکتور لیندلف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 Reza Wampire1400/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi