خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

خبر خوب از تمرینات منچستریونایتد قبل از بازی با لیدز یونایتد

خبر خوب از تمرینات منچستریونایتد قبل از بازی با لیدز یونایتد
رافائل واران و ادینسون کاوانی با حضور در تمرین روز پنجشنبه منچستریونایتد، نگرانی هواداران این تیم برای حضور خود در بازی آینده مقابل لیدزیونایتد را برطرف کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، واران که در ترکیب اصلی منچستریونایتد برای بازی با برایتون قرار گرفته بود، در نهایت به دلیل درد معده از ترکیب تیم خط خورد و ویکتور لیندلوف به جای او در آن مسابقه به میدان رفت. حالا که مشکل مدافع میانی شیاطین سرخ رفع شده است، انتظار می‌رود او در بازی آینده برای بیستمین بار پیراهن منچستریونایتد را بر تن کند.

از طرف دیگر ادینسون کاوانی که در بازی منچستریونایتد مقابل برنلی در ترف مور از ابتدا به میدان رفت، در ادامه بازی با ساوتهمپتون و برایتون را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. این مهاجم ۳۵ ساله که از ناحیه کشاله ران مشکل داشت، در آستانه بازی با لیدز به تمرینات گروهی تیمش برگشته است.

برچسب‌ها: رافائل واران ادینسون کاوانی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

96 Reza Wampire1400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi