خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

پیش بازی رئال مادرید – آلاوز؛ گلزنی، معضل این روزهای مادرید

پیش بازی رئال مادرید – آلاوز؛ گلزنی، معضل این روزهای مادرید
از هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگای اسپانیا، فردا شنبه از ساعت ۲۳:۳۰ رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان دیپورتیوو آلاوز خواهد بود.

اطلاعات بازی
تورنمنت: هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲

تاریخ: شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۹ فوریه ۲۰۲۲

ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران

استادیوم: سانتیاگو برنابئو (رئال مادرید)

وضعیت دو تیم
کریم بنزما برای دیدار با پاری سن ژرمن به سرعت آماده مسابقه شد اما مشخص بود که هنوز آمادگی کامل را ندارد. شاید کارلو آنچلوتی فردا به او استراحت بدهد تا برای دیدار برگشت با پاری سن ژرمن آمادگی لازم بدنی را کسب کند. گرت بیل مقابل ویارئال بازی خوبی انجام داد و شاید او برای دومین بازی متوالی در لیگ از ابتدا به میدان برود. رئال مادرید روی کاغذ هیچ غائبی ندارد و دست کارلو آنچلوتی باز خواهد بود.

برای آلاوز، ناوارو مشکل مصدومیت دارد و غائب خواهد بود. ویکتور لاگواردیا محروم است و به احتمال فراوان مت میازگا جای او را می گیرد. ممدو لوما نیز از جام ملت های افریقا برگشته و در ترکیب خواهد بود.

رئال مادرید اخیرا مشکل گلزنی داشته است. آنها در ۴ بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده اند و خوشبختانه برای آنچلوتی، سویا نیز امتیازاتی را از دست داده تا لوس بلانکوس همچنان با ۴ امتیاز اختلاف، صدرنشین باشد.

آلاوز با پیروزی بزرگ مقابل والنسیا به روند سه شکست متوالی خودش پایان داد. فاصله آنها تا جایگاه امن برای بقا به ۴ امتیاز کاهش پیدا کرده و آنها انگیزه بسیار زیادی خواهند داشت تا این فاصله را در مادرید کمتر کنند و روحیه فوق العاده ای برای هدف خود به دست آورند.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه هواسکورد
رئال مادرید از ۱۶ بازی اخیرش در لالیگا مقابل آلاوز، ۱۴ پیروزی و ۲ شکست به دست آورده است. آخرین شکست خانگی مادریدی ها مقابل آلاوز در لالیگا به نوامبر ۲۰۲۰ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برمی گردد که بازی با حساب ۲-۱ به پایان رسید.

آلاوز از ۱۶ بازی اخیر خارج از خانه اش در لالیگا مقابل رئال مادرید ۱۴ بار شکست خورده اما با ۲ پیروزی که به دست آورده، در کنار لوانته یکی از ۲ تیمی است که توانسته در سانتیاگو برنابئو (۱-۰ در تاریخ می ۲۰۰۰) و آلفردو دی استفانو (۲-۱ در نوامبر ۲۰۲۰) رئال مادرید را شکست دهد.

رئال مادرید از ۱۶ بازی اخیرش مقابل آلاوز در لالیگا، در ۱۵ بازی موفق به گلزنی شده است. آنها در این ۱۶ بازی جمعا ۴۸ گل (میانگین ۳ گل در هر بازی) را به ثمر رسانده اند و همچنین در ۲ دیدار اخیر خودش ۴ گل به ثمر رسانده اند.

رئال مادرید از ۷ بازی اخیرش در لالیگا تنها ۳ پیروزی به دست آورده است (۳ تساوی و ۱ شکست). همچنین آنها در ۳ بازی از این ۷ بازی موفق به گلزنی نشده اند. پیش از این ۷ بازی، رئال مادرید در ۷ بازی متوالی پیروز شده بود و گلزنی کرده بود.

آلاوز با پیروزی هفته گذشته مقابل والنسیا به اولین پیروزی در لالیگا پس از ۱۱ بازی دست پیدا کرد (۴ تساوی و ۷ شکست). اگر آنها به دومین پیروزی متوالی دست پیدا کنند، برای دومین بار در این فصل پس از اکتبر ۲۰۲۱ موفق به انجام چنین کاری خواهند شد.

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

برچسب‌ها: رئال مادرید فوتبال اسپانیا بنزما گل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

84 الی بالتا1400/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi