خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

ملاقات پرز و ناصر الخلیفی در بهترین رستوران دنیا

ملاقات پرز و ناصر الخلیفی در بهترین رستوران دنیا
به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال چیرینگیتو خبر از ملاقات فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی در پاریس داد و امروز مارکا نیز ادعا کرد روسای دو باشگاه رئال و پی‌اس‌جی روز قبل از بازی دو تیم در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، یعنی دوشنبه در رستوران " ساووی" پاریس دیدار خواهند کرد. ضیافت شامی از سوی باشگاه پی‌اس‌جی برای رئیس رئال تدارک دیده شده که البته جزو رسومات همیشگی بازی‌های لیگ قهرمانان است.

رستوران ساووی سال 2020 و در چندین نوبت دیگر نیز به‌عنوان بهترین رستوران دنیا معرفی شده است و می‌تواند محلی برای برقراری مجدد روابط دوستانه پرز و الخلیفی باشد.

دو باشگاه اخیرا بر سر سوپرلیگ اروپا اختلافات اساسی داشتند و علاقه رئال به جذب امباپه و دو پیشنهاد تابستانی این باشگاه برای ستاره پی‌اس‌جی نیز اختلافات را بیشتر کرد. قرارداد امباپه در پایان فصل تمام خواهد شد و همه چیز حمایت از انتقال او به رئال دارد. باید دید در این ضیافت شام، پرز در مورد امباپه با الخلیفی صحبت خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها: رئال مادرید فلورنتینو پرز ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

132 ǟƖცคς✞ȑひ1400/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi