خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

صحبت های ایتالیانو پیش از بازی با اسپتزیا

صحبت های ایتالیانو پیش از بازی با اسپتزیا
صحبت های ایتالیانو سرمربی فیورنتینا پیش از بازی با اسپتزیا:

"این بازی هرگز مثل سایر بازی ها برای من نیست. من دو سال فراموش نشدنی را در اینجا داشتم و همیشه قدردان آنها هستم. من می خواهم از تمام افرادی که باعث ناراحتی آنها شدم عذرخواهی کنم. فکر می کنم اشتباه من این بود که پیش از جدایی باید با آنها (هواداران) صحبت نکردم و حالا مسئولیت اشتباهم را به عهده می گیرم."

نظر ایتالیانو در مورد کریستوف پیونتک و آلوارو اودریوزولا:

"پیونتک انگیزه فوق العاده ای برای موثر بودن دارد. اگر بتواند سطح بازی خود بیرون از محوطه جریمه حریف را نیز بالا ببرد، بازیکن کامل تری خواهد بود. او نمی تواند خودش را فقط به 16 متر پایانی زمین محدود کند."

"اودریوزولا در ابتدا این بازیکنی که حالا می بینیم نبود. او در باشگاه های بزرگی بازی کرده و بازی های مهمی را برگزار کرده است. آلوارو عاشق فلورانس و هواداران شده و از سوی آنها تشویق می شود. این همان چیزی است که همه به دنبالش هستند."

ایتالیانو: پیونتک جلو تر از کابرال است

"پیشرفت پیونتک کاملا مشهود بوده و در حال حاضر خیلی جلو تر از کابرال است، چیزی که در دو بازی اخیر هم دیدیم. با این حال ما دو مهاجمی داریم که با یکدیگر رقابت می کنند و با توجه به شرایط بازی می توانند به میدان بروند ولی قاعدتا مهاجمی که دو گل به ثمر رسانده، شانس بیشتری پیدا خواهد کرد."

توضیح ایتالیانو در مورد ناراحتی نیکو گونزالز از تعویض:

"هر بازیکنی که تعویض می شود حق دارد ناراحت شود و این برای خود من هم در گذشته رخ داده است. نیکو در برگامو دو بار آسیب دید ولی حالا بهتر است. او باید متوجه شود که ما یک تیم هستیم و مربی باید به همه بازیکنان شانس بازی کردن بدهد. با این حال نیکو یک بازیکن کلاس جهانی است و مشکلی از این نظر نداریم."

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا وینچنزو ایتالیانو اسپتزیا نیکو گونزالز آلوارو اودریوزولا کریستوف پیونتک آرتور کابرال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

148 Sporties_fa@1400/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi