خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آتالانتا عصبانی است اما ما یووه هستیم و باید همیشه پیروزشویم

آتالانتا عصبانی است اما ما یووه هستیم و باید همیشه پیروزشویم
مکس الگری از داشتن ولاهوویچ در تیمش خوش‌حال است اما او و تیمش نمی‌خواهند تحت تاثیر جو قرار بگیرند

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس معتقد است بازی فرداشب تیمش مقابل آتالانتا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طرفداری | در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری آ، یک‌شنبه شب ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های آتالانتا و یوونتوس در استادیوم جویس شهر برگامو به مصاف هم می‌روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

رویارویی با آتالانتا در جدالی حساس
مسابقه فردا، یک جدال مستقیم و رو در رو برای جایگاه چهارم داریم. این بازی تعیین‌کننده نیست اما اهمیت بالایی دارد. آتالانتا نشان داده که شایستگی حضور در رده‌های بالای جدول را دارد. این بازی، فیزیکی و سخت خواهد بود چرا که آتالانتا بابت ناکامی‌های اخیرش عصبانی است و ما باید نمایشی سطح بالا داشته باشیم. گاسپرینی تا این‌جای کار فوق‌العاده کار کرده و آن‌ها به تعریف و تمجید من ندارند. مشخصا آتالانتا تیمی عالی است اما امیدوارم فردا ما پیروز شویم. فردا باید از نقاط ضعف آتالانتا بهره ببریم و از نظر فنی بازی خوبی ارائه کنیم.
وضعیت بازیکنان یوونتوس
هنوز ارزیابی واضحی از شرایط بازیکنانی که پنج‌شنبه شب بازی کردند در اختیار ندارم. بازیکنان در آن بازی انرژی زیادی صرف کردند و ابتدا می‌خواهم وضعیت تیم را در تمرین امروز ببینم. با این حال بابت کیفیت بازیکنان ذخیره اطمینان دارم و آن‌ها پنج‌شنبه شب کمک زیادی به تیم کردند. آن‌ها به عنوان یار جانشین هم می‌توانند به تیم کمک کنند. فردا ممکن است از مثلث خط حمله استفاده نکنیم یا این که از هر سه نفر بهره ببریم. وضعیت را باید امروز بررسی کنم. کیه لینی هم‌چنان دور از میادین است و برناردسکی هم از دوشنبه در دسترس خواهد بود. دنیس زکریا بازیکن خیلی باهوشی است و به خوبی در تیم جا افتاده است. این یعنی او شرایط لازم برای خوب کار کردن را دارد. چه جاهایی نیاز به پیشرفت داریم؟ در انتخاب‌هایمان در یک سوم تهاجمی باید بهتر کار کنیم و دقت بیش‌تری به خرج دهیم. این یعنی همه باید از نظر فردی بهتر شوند و هرروز روی این مسئله در حال کار هستیم.

اهداف یوونتوس و تغییرات انجام شده
در فوتبال به تعادل نیاز است و باید روی تمام جوانب بازی تمرکز کنیم. هر چه پیش‌تر می‌رویم، بردنِ بازی‌ها سخت‌تر می‌شود زیرا امتیازها از این‌جا به بعد راحت به دست نمی‌آیند. باید آماده باشیم و از هر فرصت مهمی که به دست می‌آوریم، نهایت استفاده را ببریم. ولاهوویچ؟ یک مهاجم نوک گلزن را کم داشتیم اما حالا با حضور او کل تیم سود می‌برد. تیم جو خوبی دارد و چند هفته است که خوب کار می‌کند. با این حال نباید تحت تاثیر جو قرار بگیریم. تکرار می‌کنم؛ ما یوونتوس هستیم و همیشه باید بازی‌هایمان را ببریم. هنوز به هیچ دستاوردی نرسیده‌ایم و باید بازی‌ها را همچنان ببریم. همیشه هدف ما پیروزی است. اسکودتو؟ سه تیم بالای جدول شانس بالایی دارند اما تکرار می‌کنم، الان فقط باید روی بازی با آتالانتا تمرکز کنیم و به روندی خوب ادامه دهیم. خط هافبک دو نفره؟ این یک گزینه است و به در دسترس بودن بازیکنان بستگی دارد.

برچسب‌ها: یوونتوس مکس الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 Esteghlal Fc‌1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi