خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

برترین تیم‌های فوتبال آسیا؛ یکه‌تازی ایران

برترین تیم‌های فوتبال آسیا؛ یکه‌تازی ایران
اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در دو دیدار بعدی تیم ملی ایران رخ ندهد، شاگردان اسکوچیچ می‌توانند با صدرنشینی در بین تیم‌های قاره آسیا به استقبال قرعه‌کشی جام جهانی بروند.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی قبل جدیدترین رنکینگ برترین تیم‌های ملی فوتبال جهان از سوی سازمان جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد که با بررسی آن مشخص است که تیم ملی فوتبال ایران توانست با کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل عراق و امارات صدرنشینی‌اش را در قاره حفظ کند و با تثبیت جایگاهش به سوی هفته پایانی مقدماتی جام جهانی برود.

امتیاز به‌دست آمده از دو بردِ یک گله فوتبال ملی ایران، 15.31 امتیاز بوده که باعث شده تا تیم ملی فوتبال ایران با 1572.89 امتیاز صدرنشینی‌اش را در بین تیم‌های قاره آسیا حفظ کند؛ نکته جالب‌توجه این‌که در صورت دو پیروزی مقابل کره جنوبی و لبنان، فوتبال ملی ایران این فرصت را دارد تا در صورت ناکامی سوئد، سنگال، کلمبیا و ولز، خود را به جایگاه هفدهم برساند و در این رتبه پیش از قرعه‌کشی جام جهانی کارش را به پایان ببرد.

ایران در شرایطی صدرنشین در بین تیم‌های قاره آسیاست که ژاپن با 1549.82 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده است؛ ژاپنی‌ها که با 18.29 امتیاز از فیفادی ماه ژانویه که ماحصل دو پیروزی مقابل چین و عربستان بود، سیر صعودی خود در جدول را حفظ کردند و با سه پله صعود، در رتبه 23 قرار گرفتند و آن‌ها برای صدرنشینی در قاره آسیا باید امیدوار به لغزش ایران مقابل کره جنوبی و لبنان باشد و در غیر این‌صورت، تیم ملی فوتبال ایران با صدرنشینی در میان تیم‌های آسیایی به استقبال قرعه‌کشی جام جهانی می‌رود.

کره جنوبی بعد از شکست دادن تیم‌های ملی لبنان و سوریه، توانسته 15.61 امتیاز کسب کند و حالا با 1522.85، با چهار رتبه صعود در پله 29 رنکینگ فیفا و در بین تیم‌های آسیایی در رتبه سوم حضور دارند؛ کره‌ای‌ها عملا شانسی برای صعود به صدر قاره تا پیش از قرعه‌کشی جام جهانی نداشته و تنها امیدوارند بتوانند با پیروزی مقابل ایران و امارات، جایگاه خود در بین تیم‌های ملی فوتبال جهان را بهبود بخشند.

استرالیا بعد از تساوی مقابل عمان و پیروزی مقابل ویتنام، تنها 1.98 امتیاز کسب کرده تا 1486.86 امتیازی شود؛ کسب امتیاز حداقلی که باعث نزول جایگاه این تیم در رنکینگ فیفا شد و آن‌ها با دو پله سقوط در رتبه 37 جهان و چهارم آسیا قرار گرفتند.

بعد از استرالیا، تیم‌های ملی قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عراق، چین و عمان در بین 10 تیم ملی فوتبال برتر قاره آسیا حضور دارند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران رنکینگ فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

45 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi