خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

سردرد مربی الوکره از غیبت امید ابراهیمی

سردرد مربی الوکره از غیبت امید ابراهیمی
روزنامه الرایة قطر نوشت که سرمربی الوکره بابت غیبت چند بازیکن تیمش از جمله امید ابراهیمی دچار سر درد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوکره امروز تمرینات خود را برای برگزاری دیدار حساس و معوقه از هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر برابر السد در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن برگزار می‌کند. این بازگشت به تمرینات پس از استراحت کوتاهی صورت می گیرد که مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی به بازیکنانش داد.

این وقفه کوتاه به بازیکنان فرصتی می‌دهد تا نفسی تازه کنند، به خصوص این‌که با توجه به فشار زیاد در برگزاری مسابقات و تمرینات فشرده، باعث خستگی بازیکنان شده بود و حالا آنها قادر خواهند بود تا خود را برای این بازی حساس آماده کنند.

علی‌رغم روحیه بالای تیم الوکره بابت نتایج مثبت زیادی که در دیدارهای گذشته کسب کرده است، اما غیبت‌های زیادی که این تیم قبل از دیدار با السد از آن رنج می‌برد باعث سردرد کادر فنی به رهبری مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی شده است. چرا که این غیبت‌ها از نظر کمی و کیفی در الوکره، بسیار چشم‌گیر هستند.

این لیست شامل 3 ستون اصلی تیم است که سرمربی در طول فصل به‌طور عمده روی آنها تکیه کرده است. از احمد فاضل کاپیتان تیم گرفته تا امید ابراهیمی بازیکن ایرانی الوکره تا گلسون دالا آنگولیایی بهترین گلزن تیم که همگی در بازی با صدرنشین لیگ غایب هستند.

همه این بازیکنان به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار قبلی الوکره مقابل الدحیل از دیدار با السد محروم هستند. اگر عثمان کولیبالی مدافع این تیم که در بازی با الریان دچار حمله قلبی شد را به لیست اضافه کنیم، متوجه آسیب تیم بابت غیبت این مهر‌های کلیدی خواهیم شد.

در عین حال، مدیریت باشگاه به تلاش خود ادامه می‌دهد تا بوعلام مصمودی مدافع الجزایری تیم ستاره ساحلی تونس را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. الوکره قصد دارد این بازیکن را به جای عثمان کولیبالی به خدمت بگیرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران امید ابراهیمی الوکره قطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi