خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

دردسر پست‌های تبریک صعود آقای سفیر

دردسر پست‌های تبریک صعود آقای سفیر
محسن بهاروند، سفیر ایران در بریتانیا در یک خطای لحظه‌ای برای تبریک صعود ایران به جام جهانی از عکس تیم ملی عراق استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پس از پیروزی شیرین ایران مقابل عراق و قطعی شدن صعود یوزها به جام جهانی قطر 2022 فضای مجازی از سوی اشخاص مختلف پر از تبریک‌‌های گوناگون شده بود، یک تبریک عجیب از سوی سفیر ایران در بریتانیا بسیار خبرساز شد.

ماجرا از این قرار بود که محسن بهاروند، سفیر ایران در بریتانیا با منتشر کردن یکی از عکس‌های تیمی عراق، رقیب مستقیم ایران در راه صعود به جام جهانی، پیروزی ملی‌پوشان فوتبال را تبریک گفته بود. او در کپشن این عکس عجیب نوشت: "خوشحالم که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد، بچه‌ها متشکریم".

این اشتباه عجیب به سرعت در فضای مجازی پخش شد و کاربران واکنش‌های تندی نسبت به پست عجیب سفیر نشان دادند. ساعاتی بعد و پس از وایرال شدن اشتباه آقای سفیر، محسن بهاروند این پست را یک خطای بامزه می‌خواند و در این باره در صفحه‌اش می‌نویسد:" من مدتها بازیهای تیم ملی را پیگیری می‌کردم ولی چند سالی است که بدلیل مشغله کاری از نزدیک دنبال نکرده‌ام و قیافه بازیکنان را خوب نمیشناسم. دیروز که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد خوشحال شدم. چندین عکس از تیم ملی از اینترنت دانلود کردم. پس از یک مذاکره چند ساعته خواستم خوشحالی خود را خیلی ساده از پیروزی تیم ملی بیان کنم. از شما چه پنهان چند روزی است که چشم چپم اندکی تار شده است. اشتباها بجای تصویر تیم ملی خودمان تصویر تیم ملی عراق را پست کردم. پس از چند لحظه متوجه شدم و آن را اصلاح کردم.

فکر می کنم در همان چند لحظه یکی از همکاران خودم با حسن نیت یا نیت دیگری از این اشتباه بنده اسکرین شات گرفت و آن را به دیگران ارسال کرد. ناگهان در عرض چند ساعت صدها پیام از همکارانم دریافت کردم که سفیر را به بیسوادی، احمقی، خیانت، نادانی، حیف نانی، نابلدی و هزاران قضاوت، توهین، تحقیر، برچسب و انگ و ننگ مزین کرده بودند. بنده ممکن است چند یا همه آن صفات را داشته باشم ولی دلیلش ارسال اشتباه یک عکس حداقل نیست. هر کسی ممکن است برای لحظه‌ای متن یا تصویری اشتباه پست کند. البته این کار تاثیرات دیگری هم داشته است و آن اینکه چند ساعت است که هر دقیقه چندین دنبال کننده به اینستاگرام من افزوده می شود. تاثیر مثبت دیگر هم این بود که حال افرادی را که بی جهت مورد قضاوت ما یا دیگران قرار می گرفتند بیشتر درک کنیم. خدا عاقبت همه را به خیر کند. "

بهاروند سپس کمی بعد از انتشار این توضیح با پاک کردن عکس تیم ملی عراق و این توضیحش در حالی که نزدیک به سه هزار فالور پیدا کرده کامنت‌هایش را بست و در آخرین واکنش با منتشر کردن یک نقاشی که چند دست در آن فردی را نشان می‌دهند نوشت: "باعث تاسف است".

این طور که پیداست از فعالیت مجازی آقای سفیر زمان طولانی‌ای نمی‌گذرد و اولین پست او نیز به آذرماه همین امسال برمی‌گردد. شاید به همین دلیل است که او با این هجوم‌های ناگهانی خاص شبکه‌های اجتماعی در ایران چندان آشنا نبوده است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران تیم ملی عراق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi