خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,379

نقش کریم باقری در موفقیت‌های پرسپولیس و تیم ملی

نقش کریم باقری در موفقیت‌های پرسپولیس و تیم ملی
به گزارش مستر 90نقش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفته؛ برخی روی استعداد درخشان این نسل از ستاره‌های فوتبال کشورمان تمرکز می‌کنند و گروهی دیگر سهم دراگان اسکوچیچ یا حتی سرمربیان قبلی تیم ملی را زیاد می‌دانند. البته که خیلی از این تحلیل‌ها می‌تواند درست و دقیق باشد. با این حال در کنار مجموعه عوامل ذکر شده، بد نیست یادی هم از شریک موفقیت‌های بزرگ این سالیان فوتبال ایران کنیم. از کریم باقری حرف می‌زنیم؛ مردی که در جهنمی‌ترین روزهای فوتبال ملی ایران به تیم اول کشور اضافه شد و امروز باید اذعان کرد که به سهم خودش نقش مهمی در حفظ آرامش و موفقیت تیم ایفا کرده است.

از زمان از سرگیری مسابقات پیش‌مقدماتی جام‌جهانی، کریم باقری با درخواست دراگان اسکوچیچ به کادرفنی تیم ملی ایران اضافه شد. این داستان مال روزهایی است که تیم کشورمان با قبول شکست برابر بحرین و عراق تا یک‌قدمی حذف پیش رفته بود. درخواست اسکوچیچ برای اضافه شدن باقری به اردوی تیم ملی در شرایطی انجام شد که او عضو کادرفنی پرسپولیس بود، با این حال بین باشگاه و تیم ملی تعامل صورت گرفت تا باقری به‌طور همزمان در هر دو جبهه حاضر باشد. تیم کشورمان از مسابقات سخت و نفسگیر مرحله قبلی سربلند بیرون آمد و مرحله فعلی انتخابی جام‌جهانی را هم با اقتدار تمام پشت سر گذاشت. بین این دو مرحله زمزمه‌هایی در مورد قطع همکاری باقری با تیم ملی و حضور تمام‌وقت او در پرسپولیس به گوش رسید، اما نهایتا این اتفاق رخ نداد و آقا کریم همچنان کنار اسکوچیچ ماند.

برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ علی کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 Frenkiedejong1400/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi