خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

ناامیدی بارسلونا؛ ستاره کروات در آستانه تمدید

ناامیدی بارسلونا؛ ستاره کروات در آستانه تمدید
مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم شروعی نه‌چندان خوب در ترکیب اینتر، مارسلو بروزوویچ در سال‌های اخیر به بازیکنی مهم و محوری در ترکیب نراتزوری تبدیل شده و سبک بازی او مورد پسند همه سرمربیان این تیم قرار گرفته است. اما عدم تمدید و توافق مارسلو بروزوویچ با مدیران اینتر موجب نگرانی هواداران این تیم بابت جدایی این بازیکن شده بود که به نظر این نگرانی در حال برطرف شدن است. قرارداد فعلی مارسلو بروزوویچ در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و تمدید با او با توجه به اهمیت زیادی که این بازیکن برای تیم سیمونه اینزاگی دارد، تبدیل به اولویت مدیران اینتر شده است.

مذاکرات برای توافق با این هافبک چند پسته از اواسط ماه نوامبر آغاز و اکنون به نظر به‌صورت موفقیت آمیز تمام شده است. نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد مارسلو بروزوویچ آماده است تا قرارداد جدیدی با دستمزد 6 میلیون یورو خالص در هر فصل و یک میلیون پاداش احتمالی را امضا کند. مدیران اینتر هیچ تردیدی در مورد این توافق با مارسلو بروزوویچ ندارند و به نظر می‌رسد با توافق کامل طرفین، این قرارداد خیلی زود نهایی و رسمی شود.

بدین‌ترتیب تیم‌های خواهان هافبک کروات اینتر باید به دنبال گزینه‌های دیگر برای تقویت خط میانی خود باشد. بارسلونا که شرایط مالی چندان مساعدی ندارد، قصد داشت در صورت عدم تمدید مارسلو بروزوویچ با اینتر برای توافق با این بازیکن اقدام کند. هم‌چنین از پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول نیز به‌عنوان دیگر مشتریان این بازیکن یاد شده بود، اما مارسلو در اینتر ماندنی خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا مارسلو بروزوویچ اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 ☫ ایران ☫1400/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi