خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

فردین رابط تنها 12 دقیقه وقت می‌خواست!

فردین رابط تنها 12 دقیقه وقت می‌خواست!
به گزارش مستر90، یکی از خریدهای شهر خودرو در نقل و انتقالات زمستانی، فردین رابط هافبک تهاجمی جوان استقلال بود که به‌صورت قرضی تا پایان فصل به عضویت عنابی‌پوشان مشهدی در آمد و از دو روز قبل که تمرینات شهر خودرو آغاز شده، خود را به کادرفنی معرفی کرد و در حال آماده‌سازی برای تجربه اولین بازی در لیگ بیست‌و‌یکم است.

رابط که از ابتدای فصل هیچ‌گاه در لیگ برتر به میدان نرفته اما پیش از شروع لیگ در بازی‌های دوستانه برای استقلال خوش درخشید، زمان زیادی برای درخشیدن در لباس شهر خودرو هم لازم نداشت و امروز در اولین مسابقه تدارکاتی موفق به گلزنی شد.

این هافبک جوان که از سوی سیدعباسی در ترکیب شهر خودرو برای انجام بازی دوستانه با آلومینیوم اراک قرار گرفته بود، توانست در دقیقه 12 دروازه آلومینیوم را باز کند و پایه‌گذار پیروزی تیمش شود تا آمادگی بالای خود را این‌گونه به کادرفنی شهر خودرو نشان بدهد.

شنبه هفته آینده شهر خودرو در لیگ برتر و در آغاز دوباره بازی‌ها بعد از تعطیلات فیفادی، به مصاف مس رفسنجان می‌رود و فردین رابط در تکاپو برای حضور در ترکیب اصلی تیمش در مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر است.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استقلال تـهران فردین رابط شهرخودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

194 Sporties_fa@1400/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi