خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

علیرضا اکبرپور: به مطهری برچسب بازیکن تعویضی نزنید

علیرضا اکبرپور: به مطهری برچسب بازیکن تعویضی نزنید
به گزارش مستر90، علیرضا اکبرپور مهاجم ریزنقش سالهای گذشته استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی از دیدار تیم‌های هوادار و استقلال و حضور مطهری در ترکیب و گلزنی دوباره‌اش و رفتاری که منجر به اخراج سیاوش یزدانی شد صحبت‌ کرد.

پیروزی استقلال مقابل هوادار تا چه اندازه برای این تیم اهمیت داشت؟

بعد از وقفه ای که به دلیل بیماری کرونا در اردوی تیم استقلال به وجود آمده بود خیلی‌ها نگران بودند که این تیم از شرایط مسابقه فاصله بگیرد و دیگر نتواند روند خوبش را ادامه دهد. این ترس همانطور که نزد هواداران و پیشکسوتان وجود داشت قطعاً برای بازیکنان هم ایجاد شده بود، اما خوشبختانه استقلال بازی را ۲ بر یک برد و دوباره به همان حالت قبل و پیروزی‌هایی که به دست می‌آورد برگشت تا برای مسابقه جام حذفی و نیم فصل دوم با روحیه به فوتبالش ادامه دهد.

حضور مطهری و گلزنی دوباره‌اش برای استقلال خیلی‌ها را به یاد شما انداخت که هر زمان به میدان می‌آمدید یا گل می‌زدید یا پاس گل می‌دادید و پنالتی می‌گرفتید؟

مطهری همیشه نشان داده بازیکنی است که به استقلال علاقه دارد و هر وقت به میدان آمده با تمام وجود بازی کرده و گل هم می‌زند. او به استقلال تعصب دارد. خیلی بازیکنان هستند که ۸۰ دقیقه در زمین حضور دارند ولی یک حرکت مثبت در زمین انجام نمی‌دهند. خیلی‌ها هم از نیمکت‌نشینی ناراحتند اما وقتی به میدان می‌آیند بازی آنچنانی نمی‌کنند. ولی مطهری اینگونه نیست. مطهری با اینکه اکثر بازی‌ها روی نیمکت نشسته، به محض اینکه به زمین می‌آید با جان و دل برای استقلال بازی می‌کند. چه یک دقیقه، چه ۲۰ دقیقه و چه یک نیمه در زمین حضور داشته باشد سعی می‌کند یا گل بزند یا موقعیت سازی کند. البته ما نمی‌دانیم دلیل فیکس بازی نکردن مطهری چیست ولی قطعاً می‌تواند یکی از بازیکنان اصلی در استقلال باشد. به همین خاطر نباید به او برچسب بازیکن تعویضی بزنیم. او می‌تواند فیکس باشد و باز هم گل بزند.

آقای سیاوش! خیلی ‎ها آرزوی ۵ دقیقه تمرین با استقلال را دارند/ او حق ندارد به استقلال لطمه بزند/ به مطهری برچسب بازیکن تعویضی نزنید

درباره حرکت سیاوش یزدانی که منجر به اخراجش در اواخر بازی شد چه صحبتی دارید؟

به طور کلی بازیکنان سعی می‌کنند در مسابقات لیگ خودشان را نشان بدهند تا به تیم ملی برسند. در زمان ما هم اینگونه بود ولی وقتی به تیم ملی می‌رسند و احساس می‌کنند در حقشان اجحاف شده اغلب ناراحت می‌شوند اما باید به کادر فنی تیم ملی هم حق داد. گرچه حضور یک بازیکن غیرتخصصی در پست سیاوش یزدانی سوال برانگیز بود اما نکته این است که سیاوش یزدانی این ناراحتی را با لطمه زدن به تیم خودش بروز داد.

انتظار چنین رفتاری از او را داشتید؟

این خوب نیست که یک بازیکن وقتی از تیم ملی و یا استرس‌هایی که آنجا به او وارد شده ناراحت است بیاید و به تیم خودش لطمه بزند. باز هم می‌گویم حقش بود برای تیم ملی بازی کند ولی سیاوش باید بداند بازی در استقلال هم افتخار بزرگی است. خیلی از بازیکنان آرزو دارند ۵ دقیقه اجازه بگیرند تا به تمرین استقلال بیایند و با تیم تمرین کنند. استقلال در میادین بین‌المللی کم از تیم ملی ایران نیست. باز هم می‌تواند به موفقیت برسد و باید دست از این حرکات غیر منطقی بردارند و به اعصابش مسلط باشد. چون حالا نه تنها به خودش لطمه زده و یک بازی محروم است که استقلال را هم از داشتن مدافع میانی خودش محروم کرده است. در دقایق پایانی بازی هم تیمش را تحت فشار بی دلیل تیمی‌و روحی قرار داد.

درباره بازی دوستانه یادبود علی انصاریان چه صحبتی دارید؟

این بازی برای دوستانی بود که از بین ما رفته اند. مخصوصاً علی انصاریان، مهرداد میناوند و سرژیک تیموریان و همچنین شهیدان سلامت. همان پرستاران و پزشکانی که در دوران کرونا جانشان را از دست دادند. این یک دورهمی‌خوب برای بازیکنان دهه ۷۰ و ۸۰ تیم ملی و سرخابی بود که به نوعی دیدارهایشان هم با هم تازه شد.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استقلال تهران علیرضا اکبرپور ارسلان مطهری سیاوش یزدانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

94 Sporties_fa@1400/11/16

♥warrior♥ ‏: سیاوش یزدانی حق داشت.

16 بهمن (18:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi