خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,047

ژاوی: در مورد دمبله بهترین تصمیم را برای منفعت تیم گرفتیم

ژاوی: در مورد دمبله بهترین تصمیم را برای منفعت تیم گرفتیم
ژاوی، سرمربی اسپانیایی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اتلتیکو مادرید در لالیگا حاضر شد و در مورد این دیدار، عثمان دمبله، خریدهای زمستانی بارسلونا و لیست اروپایی این تیم صحبت کرد. به گزارش مستر90 و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری در مورد بازی مقابل اتلتیکو مادرید گفت:

فردا فینالی دیگر برای ماست. مقابل قهرمان فعلی لالیگا بازی خواهیم کرد. آن ها تیمی بسیار سخت با سرمربی ای هستند که برای او با تمام وجود بازی می کنند. ما در خانه بازی می کنیم و پس از یک ماه و نیم، حمایت هوادارانمان را به صورت کامل داریم. ما می خواهیم نشان دهیم که عالی تمرین کرده ایم، احساسات خوبی داریم و می خواهیم رقابت کنیم. این سه امتیاز حیاتی است. اتلتیکو مادرید رقیبی مستقیم برای ماست. این بازی به اندازه شش امتیاز ارزش دارد و فینالی برای ماست.
عثمان دمبله؟

شرایط به گونه ای پیش رفت که با عثمان راه حلی پیدا نکردیم. او عضوی از باشگاه و تیم است. ما ملاقات کردیم و تصمیم گرفتیم که او بازیکن تیم و بخشی از لیست است و نمی توانیم به یکدیگر ضربه بزنیم. این تصمیم باشگاه است و تا زمانی که او قانع کننده باشد، از او استفاده خواهیم کرد. او عضوی از تیم است. شرایط تغییر کرد، ما هر کاری می توانستیم کردیم تا راه حلی پیدا کنیم. من موضع باشگاه، بازیکن و هواداران که ممکن است ناراحت باشند را درک می کنم. ما باید خودخواه باشیم. او بازیکنی است که می تواند در مسیر رسیدن به اهدافمان به ما کمک کند.

ما با هم این تصمیم را گرفته ایم. ما همه یکی هستیم. یک ماه پیش ما تصمیم دیگری گرفتیم اما شرایط تغییر کرده است. باور داریم که بهترین چیز برای تیم این است که عثمان به صورت طبیعی بخشی از تیم باشد. فکر می کنم ما در این مورد تصمیمی عالی و به سود تیم گرفتیم. ما دوست داشتیم او تمدید کند یا راه حلی بیابد اما حال باید عثمان را برای منفعت بارسا تشویق کنیم. درک می کنم که هواداران از این اتفاق ناراحتند اما او همیشه عالی تمرین کرده است. در حال حاضر او بازیکن باشگاه است و به شدت حرفه ای بوده است. تعهد او بی عیب و نقص است. در دقایقی که به او نیاز داریم، به ما کمک خواهد کرد، شکی ندارم.
آداما و اوبامیانگ؟

هر دو عالی تمرین کرده اند. شاید بتوان گفت آداما با شرایط جسمانی بهتری به ما اضافه شد. اوبامیانگ کرونا را پشت سر گذاشته است. هر دو در دسترس هستند و با اشتیاق زیادی به اینجا آمدند. بی صبرانه منتظر دیدن آن ها در ترکیب تیم هستم. اوبامیانگ؟ من نگفتم او برای بارسا خوب نیست. من گفتم او مناسب کار تیمی نیست. اوبامیانگ می تواند به ما عمق و گل را اضافه کند. او باتجربه است و می تواند با حضورش در محوطه به ما کمک کند. ما باید از فضایلی که بازیکن دارد، نهایت بهره را ببریم. آداما و اوبامیانگ هر دو می توانند بلوغ فوتبالی را به تیم اضافه کنند. آن ها در بهترین سن هستند و توانایی های زیادی دارند. آن ها می توانند برای تیم بسیار مفید و مثمر ثمر باشند.
خریدهای زمستانی؟

باشگاه کار فوق العاده ای انجام داده است، دوست دارم در این زمینه به عملکرد عالی آلمانی و کرایوف اشاره کنم. تلاش باشگاه خارق العاده بوده است. با وجود فیرپلی مالی و سقف دستمزدها، باشگاه کار فوق العاده ای انجام داد و من خوشحالم. اوبامیانگ و آداما در سن خوبی برای درک بازی هستند. ما برد کردیم چون اگر رقیب ما را تحت فشار بگذارد، ما گزینه های لازم برای قرار گرفتن در فضاها را داریم. کار برای خط دفاعی رقیبمان سخت تر شده است. الان گزینه های زیادی در خط حمله داریم.
خط خوردن آلوز از لیست اروپایی؟

من در مورد این تصمیم که خیلی هم سخت بود، احساس بدی دارم. ما دنی را انتخاب کردیم چون باور داریم که در دفاع راست کامل هستیم. این اتفاق و این تصمیم در مورد دنی ناعادلانه بود. در هر صورت در حق یکی از بازیکنان ناعدالتی می شد و با توجه به پست بازی، نوبت دنی بود. عملکرد بازیکنان نقشی در این تصمیم نداشت. لیگ اروپا؟ فرصتی برای قهرمانی در آن و صعود به لیگ قهرمانان است. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و نتوانستیم در این فصل در این تورنمنت رقابت کنیم. من مایلم قهرمان آن شوم و یک لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا در کارنامه خود داشته باشم. جام باشگاه های جهان؟ فرصتی برای باشگاه های آمریکای جنوبی است تا خودشان را به دنیا نشان دهند چون بازیکنان این تیم ها هدف بازی در اروپا را در سر دارند. وقتی آن جا هستید، همیشه هدف قهرمانی در آن است.
تمدید قرارداد آرائوخو؟

این اولویت ماست. ما از عملکرد او بسیار راضی هستیم و تمدید قرارداد او در اولویت است. خواهیم دید که باشگاه با مدیر برنامه بازیکن به توافق می رسد یا خیر. انتظاراتتان از ادامه فصل؟ من بسیار هیجان زده ام، با خریدهایی که داشتیم می توانیم پیشرفت کنیم. برای رسیدن به اهدافمان سخت کار می کنیم. ما آزمونی مقابل مدافع عنوان قهرمانی را در پیش داریم، حتی اگر آن ها در بهترین فرمشان نباشند نیز بازی سختی است. عبدالصمد الزلزولی و خوتگلا؟ سعی می کنیم از آن ها به عنوان دو گزینه بیشتر در تیممان استفاده کنیم اما الان رقابت در تیم بیشتر است. اگر بازی های بارسا ب و تیم اصلی همزمان باشند، آن ها برای تیم ب به میدان خواهند رفت. اهداف تیم؟ فعلاً هدف ما ورود به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان است که این هدف اصلی ماست اما هیچ چیزی را رد نمی کنیم. ما با صدر 15 امتیاز اختلاف داریم و یک بازی معوقه نیز داریم و چیزی را رد نمی کنیم اما باید واقع بین باشیم.
جوردی آلبا و رقابت در تیم؟ بالده برای پنج یا شش هفته از میادین دور است. گزینه های دیگری هم وجود دارد. جوردی بازیکن مهمی است، مشخص است که او می تواند عملکرد خود را بهبود دهد اما برای من عنصری کلیدی است. انتظاراتت از تیم؟ ما خودمان را به خوبی تقویت کرده ایم و تیم با خریدهای خود تغییر می کند. ما می خواهیم ببینیم تا کجا می توانیم رقابت کنیم. تیم خوبی داریم و شوق لازم ب

برچسب‌ها: بارسلونا اخبار بارسلونا ژاوی عثمان دمبله تیم ملی فرانسه فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1400/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi