خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

جانواریو: یک رویا بود بازی استقلال را ببینم

جانواریو: یک رویا بود بازی استقلال را ببینم
به گزارش مستر90، فابیو جانواریو بازیکن سابق استقلال که از محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران استقلال برخوردار است بعد از ۹ سال به ایران بازگشته و امروز شاهد پیروزی استقلال برابر پیکان در دیدار حذفی بود. او در جمع خبرنگاران بعد از پایان بازی گفت: اول از همه این برای من یک رویا بود که دوباره به ایران برگردم و بازی استقلال را ببینم، هیچ کس نمی داند من چقدر خوشحالم که اینجا هستم که ببینم استقلال بازی را می برد، شاید هیچ کس نداند اما من در برزیل همیشه بازی های استقلال را نگاه می کنم.

او در مورد اینکه تا چه زمانی ایران است و آیا با استقلال ارتباط ورزشی برقرار می کند یا خیر توضیح داد: من اینبار آمده ام که بیشتر دوستانم را ببینم و از ایران دیدن کنم و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.

جانواریو در مورد اینکه در آینده به باشگاه استقلال اضافه خواهد شد یا خیر یاد آور شد: درباره اش فکر می کنم. خیلی خوشحالم که دوباره اینجا بودم و خدا را شکر ، باید ببینیم چه می شود.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اسـتقلال فابیو جانواریو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 Sporties_fa@1400/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi