خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

رقم وحشتناک بدهی های تیم محبوب تبریز

رقم وحشتناک بدهی های تیم محبوب تبریز
باشگاه تراکتور در حالی اقدام به پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی سابق این تیم کرده که با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد میلیاردها تومان برای این کار هزینه شده است.
باشگاه تراکتورسازی هفته گذشته خبر از پرداخت مطالبات کوین فورچونه، لی هری اروین و عکاشه حمزاوی و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان تبریزی داد. اتفاقی که با توجه به بدهی‌ سنگین باشگاه تبریزی به سه بازیکن خارجی، کمی سخت به نظر می‌رسد، اما در نهایت اتفاق افتاد.
تراکتوری‌ها علاوه بر این سه بازیکن، قسط دوم و پایانی مطالبات کوین کنستانت را نیز هفته گذشته به حساب این بازیکن واریز کردند تا مشخص شود وضع مالی سرخ‌های تبریزی آنقدرها هم بد نیست! در حدی که حتی مدیران این باشگاه پرداختی تمام بازیکنان فعلی این تیم را نیز به ۴۰ الی ۵۰ درصد رسانده‌اند تا در این زمینه نیز شرایط خوبی داشته باشند.
حالا با پایان ماجرای پنجره بسته تراکتور، شاید نگاهی به هزینه‌های این باشگاه طی چند روز گذشته خالی از لطف نباشد. جایی که سرخپوشان تبریزی برای سه بازیکن ناکارآمد و یک بازیکن مشکل‌دار (کنستانت) فقط طی چند روز گذشته حدود ۵۴ میلیارد تومان پول هزینه کرده‌اند!

برچسب‌ها: تراکتور بدهی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

79 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi