خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مهاجم یونایتد با قرار وثیقه از زندان آزاد شد

مهاجم یونایتد با قرار وثیقه از زندان آزاد شد
میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد که پیش از این توسط پلیس منچستر به ظن تجاوز و ضرب و شتم نامزدش بازداشت شده بود، با قرار وثیقه آزاد شد تا تحقیقات بیشتر ادامه یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، یونایتد روز یک‌شنبه اعلام کرد که از تصاویر و ادعاهای منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی درباره درگیری میسون گرینوود و نامزدش آگاه است و بعدا تایید کرد که گرینوود تا اطلاع ثانوی به تمرینات باز نمی گردد یا برای باشگاه بازی نمی‌کند.

هریت رابسون نامزد این فوتبالیست ملی پوش ، عکس‌هایی با آثار ضرب و شتم در اینستاگرام منتشر کرد: بریدگی لب و کبودی در قسمت‌های مختلف بدنش در این عکس ها واضح بود. او یکی از عکس‌ها را این‌طور توضیح داد: «برای هر کسی که می‌خواهد بداند میسون گرین‌وود واقعاً با من چه می‌کند». به گفته یک منبع، گرینوود دستگیر و به تجاوز جنسی و تهدید به مرگ متهم شد اما به گفته یک منبع، روز چهارشنبه با قرار وثیقه آزاد شد.

گرین وود ۲۰ ساله است، او محصول آکادمی منچستریونایتد است، این مهاجم از سال ۲۰۱۸ برای تیم اصلی بازی می کند. به عنوان بخشی از این باشگاه، مرد انگلیسی به فینال لیگ اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۱ رسید. گرین وود در این فصل ۲۴ بازی برای منچستریونایتد انجام داده و ۶ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

برچسب‌ها: میسون گریینوود منچستریونایتد زندان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

30 Reza Wampire1400/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi