خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

خرید بزرگ تراکتور از سپاهان می آید ؟

خرید بزرگ تراکتور از سپاهان می آید ؟
شنیده می شود مدیران باشگاه تراکتور قصد دارند سروش رفیعی را به تبریز بازگردانند.
رفیعی که روزهای خوبی را در تراکتور و شهر تبریز تجربه کرده این روزها در سپاهان دوباره اوج گرفته و به واسطه درخشش در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی توانسته به اردوی تیم ملی ایران راه پیدا کند.
هافبک طراح و خوش تاکتیک سپاهان که بی شک بخشی از دوران طلایی فوتبالش را در تراکتور پشت سر گذاشت و بعد از آن راهی پرسپولیس شد بعد از 6 سال بار دیگر مورد توجه تراکتوری ها قرار گرفته و شنیده می شود مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا رفیعی را برای بازگشت به تبریز در نقل و انتقالات زمستانی راضی کنند اما بسیار بعید به است که سپاهانی ها و محرم نویدکیا با جدایی رفیعی در این مقطع حساس موافقت کنند زیرا سپاهان به عنوان یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به فکر تقویت تیمش است و رفیعی هم با توجه به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و قرار داشتن در کورس قهرمانی لیگ برتر شاید دلایل کافی برای بازگشت به تبریز را نداشته باشد مگر اینکه رقم وسوسه کننده ای به او و سپاهان برای انتقال پیشنهاد شود!

برچسب‌ها: تراکتور سپاهان سروش رفیعی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi