خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

مهمانان ویژه جشن صعود تیم ملی

مهمانان ویژه جشن صعود تیم ملی
زنان تماشاگر در دومین حضورشان شاهد برد ارزشمند تیم ملی فوتبال بودند.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق ویژه بازی دیروز ایران و عراق حضور زنان تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه آزادی بود. بعد از صدور مجوز حضور تماشاگران در مسابقه ایران و عراق با ظرفیت 11 هزار نفر، زنان فوتبالدوست نیز یکبار دیگر توانستند نشستن روی صندلی های سرد ورزشگاه آزادی را تجربه کنند.

آخرین باری که زنان تماشاگر یک مسابقه فوتبال در ایران شدند به 840 روز قبل و دیدار ایران و کامبوج در دور اول انتخابی جام جهانی برمی‌گردد. مسابقه ای که تیم ملی ایران با 14 گل کامبوج را شکست داد و آن 3 امتیاز زمینه ساز صعود به دور دوم انتخابی جام جهانی شد.

از آن پس فوتبال ملی ایران یا از میزبانی محروم بود یا اینکه اگر در ورزشگاه آزادی از حریفان میزبانی کرد، از حضور تماشاگران سودی نبود. حالا بعد از مدت ها یک بازی فوتبال ملی در ایران با حضور تماشاگر برگزار شد که زنان هم سهم ویژه‌ای در آن داشتند.

حدود 2 هزار تماشاگر زن توانستند دیروز خود را به سکوهای آزادی برسانند و با شور و هیجان دنبال کننده دیدار ایران وعراق باشند. نکته مهم اینکه دومین حضور زنان فوتبالدوست در ورزشگاه ازادی با یک برد ارزشمند دیگر همراه شد تا آنها نیز بتوانند از نزدیک جشن صعود به جام جهانی قطر را نظاره گر باشند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران ورزشگاه آزادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 ☫ ایران ☫1400/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi