خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

مولر،حیوان خانگی اش را به هالند ترجیح داد!!!!

مولر،حیوان خانگی اش را به هالند ترجیح داد!!!!
مولر در مورد تمدید قرارداد احتمالی: من خیلی آرامم و در عین حال مطمئنم. هنوز کسی از باشگاه به من نزدیک نشده است. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مولر در مورد اولی هوینس که گفت: نمی توانم بایرن را در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ بدون مولر، لواندوفسکی و نویر تصور کنم: البته من هم با او همنظرم که ما سه نفر دوران موفقی را با هم سپری کردیم و در چند سال گذشته تیم را شکل دادیم. در مورد بقیه چیزها خواهیم دید.

مولر در مورد اینکه آیا مولر و لواندوفسکی می توانند فصل آینده‌ از هم جدا شوند یا خیر: اف سی بایرن همیشه انتظارات زیادی از بازیکنان داشته است. رونالد وولفارت دو بار بهترین گلزن شد و رقابت همچنان ادامه دارد. همین امر در مورد البر یا ماکای صدق می کند. در فوتبال همه چیز ممکن است. اما وقتی می بینید که شرایط برای همه اطراف چقدر خوب پیش می رود قطعاً عجیب خواهد بود.

خبرنگار: دوست داری به هالند به عنوان یک هم تیمی جدید پاس گل بدهی؟ مولر: ترجیح می دهم به اسب ها و خرگوش هایم غذا بدهم.!

مولر در مورد نزدیک شدن به ترکیب بایرن در سال ۲۰۱۹: بل!ه، ممکن بود این اتفاق بیفتد. اگر در آن زمان شرایط نیکو کواچ به شکل دیگری رقم می خورد، احتمالاً تا الان جام های کمتری داشتم. با نگاه به گذشته، البته خوشحالم که شرایط به خوبی پیش رفت. در آن زمان برای من ترک باشگاه یک قدم دردناک اما ضروری بود. گفتگوی بسیار شفافی با مسئولان انجام دادم. اما با توجه به اینکه بایرن را در ماه اکتبر ترک نکردم، در نهایت رفتنم هرگز محقق نشد.

مولر در مورد رابطه اش با گواردیولا: فکر می کنم رابطه مان همیشه خیلی محترمانه بود. اما برای من هم روشن بود که برخلاف دورانش در بارسلونا ترکیب اولیه بازیکن پپ نیستم. با گذشت زمان، پپ یاد گرفت که چگونه از من در نقاط قوتم استفاده کند. پپ با تاکتیک ها و تمریناتش به کمک کرد نه تنها از نظر فردی بازیکن بهتری شوم، بلکه در زمین به موقعیت های بهتری برای گلزنی برسم. در سال ۲۰۱۶ زیر نظر او بیشترین تعداد گل دوران حرفه ای ام را به ثمر رساندم.

خبرنگار: در مورد پاس گل، فکر می کنید که فقط لیونل مسی می تواند با شما رقابت کند؟ مولر: تا آنجا که به آمار پاس گل مربوط می شود، احتمالاً در حال حاضر همینگونه است. اگر به آمار سه سال گذشته نگاه کنید، من حتی از مسی هم جلوترم. این یک انگیزه بزرگ برای من است که با بهترین بازیکنان جهان رقابت کنم. از زمان پیشرفت بزرگم در سال ۲۰۱۰ این کار را انجام می دهم. اما مقایسه مستقیم با مسی بی معنی است. کاری که مسی و رونالدو در ۱۵ سال گذشته انجام داده اند و لوا چندین سال است که انجام می دهد خارج از این دنیا است. با این حال، البته سعی می کنم خودم را کمی در آنجا نگه دارم.

مولر در مورد نادیده گرفته شدن برای دریافت جوایز فردی: من احساسات متفاوتی در مورد آن دارم. اگر می خواهید برنده بیشترین تعداد جوایز فردی شوید، همه چیز باید درست باشد. شاید بازیکنان زیادی با آمار من وجود داشته باشند که نتوانند به طور ۱۰۰٪ رقابت کنند، اما باز هم توانایی های فردی عالی دارند. این جوایز همیشه در مورد درخشان بودن، داشتن سبک بازی خاص و قابل فروش بودن در سطح بین المللی است. فوتبال آلمان در حال حاضر در بالاترین سطح نیست زیرا بوندسلیگا اخیراً عملکرد خوبی نداشته است. قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۲۰ یک استثناء بود.

مولر در مورد اینکه می خواهد تا چه مدتی بازی کند: من قطعاً می خواهم تا سال ۲۰۲۵ در سطح بالا فوتبال بازی کنم. در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود و من در زمین لذت می برم. من به توقف کردن فکر نمی کنم. از نظر جسمی واقعاً احساس خوبی دارم و توپ هنوز هم در بیشتر مواقع از من اطاعت می کند

(ولی عجب چیزی گفت جلو یه دنیا)

برچسب‌ها: توماس مولر خبرگزاری بوندسلیگا بایرن مونیخ بوندسلیگا ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 4

175 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/11/13

ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ: قبل بازی با لایپزیش کلی خبر دستم میاد مثل قبلی که ۸ تا پشت سر هم شد:•|

14 بهمن (17:40)


Aston Martin: ممد خبر می زنی از این ها بزن جیگرمون حال بیاد ولی مولر و لوا عجب زوج خوفناکی اند خداوکیلی

14 بهمن (03:20)


Fc Germunich: یه رفیق باید ایطوری پشت رفیقش در بیاد. عشق مولر

14 بهمن (00:13)


ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ: قشنگ ثابت کرد بایرن جای بچه هایی مثل هالند نیست اصلاً کیف کردم دمت گرم توماس:دی

13 بهمن (22:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi