خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

رودریگو بنتانکور: همیشه ممنون خانواده یوونتوس خواهم بود

رودریگو بنتانکور: همیشه ممنون خانواده یوونتوس خواهم بود
رودریگو بنتانکور پس از 4.5 فصل حضور در یوونتوس، از این تیم جدا شد.

طرفداری | رودریگو بنتانکور هافبک 24 ساله اروگوئه‌ای در انتقالی 19 میلیون یورویی از یوونتوس به تاتنهام پیوست و دوران حضور او در بیانکونری پس از 4.5 سال پایان یافت. بنتانکور که با یوونتوس توانست سه اسکودتو، دو کوپا ایتالیا و دو سوپرکاپ ایتالیا کسب کند، در پیامی اینستاگرامی از یوونتوس خداحافظی کرد:

یوونتوس این فرصت را به من داد تا در سن خیلی کم به اروپا بیایم تا در یک لیگ مهم چون سری آ رقابت کنم و مهم‌تر از آن، پیراهن تیمی تاریخی و پرشکوه را به تن کنم. حضور در یوونتوس برایم افتخار بود و بابت این 4.5 سال فوق‌العاده که کنار یکدیگر گذراندیم، همیشه ممنون تمام خانواده یوونتوس خواهم بود. پیش از شروع ماجراجویی جدیدم در لیگ برتر، از تمام مربیان و هم‌تیمی‌هایم در یوونتوس تشکر می‌کنم و بهترین‌ها را برای آن‌ها می‌خواهم. این گروه عالی، در همه مسابقات تمام تلاشش را خواهد کرد تا به هدفش برسد. از تمام افراد کمپ تمرینی یوونتوس به خاطر حرفه‌ای‌گری‌شان و کارهایی که در این سال‌ها کردند تا کمبود چیزی را حس نکنم، ممنونم. از هواداران یوونتوس نیز بابت استقبال‌شان از من در تورین و محبتی که به من داشتند، ممنونم و بابت حمایت‌هایشان، آن‌ها را در آغوش می‌کشم. ممنونم که همیشه از من حمایت کردید. متشکرم و تا پایان، به پیش یووه!

برچسب‌ها: یوونتوس رودریگو بنتانکور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 Esteghlal Fc‌1400/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi