خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

عباس زاده در لیست خریدهای پرسپولیس

عباس زاده در لیست خریدهای پرسپولیس
محمد عباس زاده در آغاز نقل و انتقالات گزینه یحیی گل‌محمدی برای تیم پرسپولیس بود. یحیی مذاکراتی را با مدیربرنامه او انجام داد و قرار شد که مذاکره با باشگاه تراکتور از طریق ایجنت وی انجام شود. باشگاه تراکتور پاسخ منفی داد و اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست عباس‌زاده را در اختیار تیمی دیگر قرار دهد. با این حال شنیده های ما حاکی از آن است که مذاکرات به صورت غیرمستقیم ادامه دارد
باتوجه به قرارداد 2.5 ساله عباس‌زاده با تراکتور و همچنین به حد نصاب رسیدن پرداختی وی، او امکان جدایی از تراکتور را ندارد و سولدو هم اعلام کرده که حاضر نیست این بازیکن را بفروشد. نکته مهم اینکه پس از ناکامی در جذب عباس زاده بود که پرسپولیس به سراغ پیمان بابایی رفت اما با پاسخ مشابهی مواجه شد. پرسپولیس حاضر نیست رقم رضایت نامه بپردازد و حتی نامه رسمی برای جذب هم نداده و گزینه‌های روی میز برای معاوضه هم نظر تراکتور را جلب نکرده‌اند. امکان دارد با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، تحولات دیگری رخ دهد اما فعلا مذاکره برای جذب یک مهاجم از تراکتور در حالت بن بست قرار دارد.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور محمد عباس زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

53 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/11/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi