خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

رقابت یوونتوس و اینتر برای جذب رایگان فرانک کسیه

رقابت یوونتوس و اینتر برای جذب رایگان فرانک کسیه
تاتنهام، یوونتوس و اینتر به جذب کسیه علاقه دارند.

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان به احتمال زیاد در انتهای فصل از این تیم جدا می شود که در این صورت اولویت او ماندن در سری آ خواهد بود.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، بعید است که قرارداد فرانک کسیه با میلان تمدید شود و بنابراین او به احتمال بسیار زیاد در انتهای فصل، یعنی زمانی که قراردادش با روسونری خاتمه می یابد، از جمع قرمز و مشکی پوشان جدا خواهد شد. کسیه پیشنهاد 6.5 میلیون یورویی میلان برای تمدید قرارداد را رد کرده است و بنابراین او گزینه ارزانی برای تیم های دیگر نخواهد بود.

اینتر یکی از تیم هایی است که به صورت جدی به جذب هافبک ساحل عاجی علاقه دارد و حتی دو سال قبل در اندیشه معاوضه او با ماتیاس وسینو بود. یوونتوس نیز رقیب جدی اینتر در رقابت برای جذب آزاد او به حساب می آید. هافبک سابق آتالانتا ترجیح می دهد در سری آ بماند بنابراین نمی توان شانس زیادی برای تاتنهام قائل بود.

برچسب‌ها: یوونتوس اینتر میلان تاتنهام فرانک کسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Esteghlal Fc‌1400/11/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi