خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

لیون به دنبال جووانی لو سلسو برای جانشینی برونو گیمارش

لیون به دنبال جووانی لو سلسو برای جانشینی برونو گیمارش
لیون، جووانی لو سلسو را می خواهد.

به گزارش مستر90 و به نقل از فابریتزیو رومانو، نیوکاسل در ادامه پروژه تقویت ترکیب که تحت نظر مالکان جدیدش آغاز شده، قرار است به زودی انتقال برونو گیمارش را نهایی کند. انتظار می رود این هافبک 24 ساله و برزیلی طی روزهای آتی به جمع شاگردان ادی هاو در سنت جیمز پارک بپیوندد و باشگاه لیون حالا به دنبال جانشینی برای او می گردد.

طی روزهای اخیر از رومن فور به عنوان گزینه جانشینی گیمارش در لیون یاد شده اما به نظر می رسد او تنها گزینه تیم فرانسوی نیست. لیون در راستای پیدا کردن جانشین برای هافبک برزیلی اش، جووانی لو سلسو را مدنظر دارد. هافبک 25 ساله آرژانتینی که از سال 2019 عضو تاتنهام بوده، در فصل جاری تنها 917 دقیقه برای اسپرز در زمین حضور پیدا کرده و به نظر می رسد که لندنی ها مشکلی با جدایی او ندارند. تاتنهام البته برای صدو اجازه خروج لو سلسو شرط و شروطی دارد. اسپرز می خواهد که برای این انتقال قرضی مبلغی را از لیون دریافت کند و باشگاه فرانسوی مسئولیت پرداخت تمام و کمال حقوق هافبک آرژانتینی را بر عهده بگیرد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه لیون اخبار لیون جووانی لو سلسو برونو گیمارش نیوکاسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

114 Sporties_fa@1400/11/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi