خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

مهم،گنابری تمدیدش حتمی است!

مهم،گنابری تمدیدش حتمی است!
کورنتین تولیسو هنوز تصمیم روشنی در مورد آینده اش نگرفته است. قرارداد جدیدی در حال بررسی است، اما این به جنبه مالی و اینکه تولیسو نقش ذخیره گورتسکا را در بلند مدت قبول می کند یا خیر بستگی دارد.

هیچ شکی در مورد ماندن توماس مولر در اف سی بایرن وجود ندارد. بازیکن در باشگاه احساس راحتی می کند. مسئولان به فکر این هستند که در چند ماه آینده به او پیشنهاد تمدید قرارداد ۲ ساله بدهند. همه اطراف تحت فشار نیستند.

در ماه سپتامبر، منابع نزدیک به باشگاه مطمئن بودند که سرژ گنابری در آستانه تمدید قراردادش است. در این بین همه چیز ساکت است. گنابری می خواهد به دسته دستمزدی سانه و کومان برود. هر دو طرف هنوز چند میلیون با هم فاصله دارند.

آندریاس کریستنسن یک گزینه جدی برای جانشینی نیکلاس زوله است. مدافع دانمارکی به صورت آزاد در دسترس خواهد بود و با یک دستمزد حدود ۱۰ میلیون یورو در سال موافقت خواهد کرد. با این حال، زمان زیادی باقی مانده است، چندین باشگاه دیگر به دنبال کریستنسن هستند.

علاوه بر یک مدافع وسط، بایرن می تواند در تابستان یک مدافع راست هم جذب کند، او وینگ بکی است که مناسب سیستم ناگلزمان خواهد بود.

برچسب‌ها: کورنتین تولیسو گورتسکا توماس مولر سرژ گنابری نیکلاس زوله کریستنسن بایرن مونیخ بوندسلیگا - آلمان نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

83 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/11/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi