خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

ستاره آبی‌ها به فولاد نمی رود! پرسپولیس مقصد مظاهری !

ستاره آبی‌ها به فولاد نمی رود! پرسپولیس مقصد مظاهری !
باشگاه استقلال اصرار دارد مظاهری را برای معاوضه بازیکن به فولاد بفرستد اما رشید مخالف است و هدف خیلی بزرگ‌تری در سر دارد.
چالش‌های فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال با رشید مظاهری همچنان ادامه دارد. در ۲ هفته گذشته طرفین جلساتی را با یکدیگر برگزار کردند که بی‌نتیجه ماند. اختلاف اصلی مظاهری و باشگاه در این است گه گلر آبی‌ها خواهان دریافت رضایتنامه شده تا به‌عنوان بازیکن آزاد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. این خواسته مظاهری، اما با مخالفت باشگاه استقلال روبه‌رو شده و تأکید مدیران و سرمربی تیم این است که مظاهری به فولاد برود تا استقلال بتواند صالح حردانی را هم جذب کند.
فولاد یک مقصد عالی برای مظاهری از دیدگاه باشگاه استقلال است. آن‌ها با انتقال مظاهری به تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی استقلال را تهدید نمی‌کند، می‌توانند یک بازیکن جوان ملی‌پوش را هم به‌عنوان دفاع راست به خدمت بگیرند، ولی مسئله مهم اینجاست که مظاهری نمی‌خواهد به فولاد برود. حتی در ۲ روز گذشته هم این شایعه مطرح شد که مجیدی گلر تیمش را در اختیار باشگاه گذاشته و دیگر تمایلی برای حفظ مظاهری ندارد، ولی او در تمرین دیروز استقلال هم حاضر شد.
نامه مظاهری به باشگاه :
باشگاه استقلال هنوز مطالبات مظاهری را پرداخت نکرده و همین موضوع باعث شد گلر آبی‌ها هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه، خواهان دریافت مطالباتش بابت فصل جاری و فصل گذشته باشد. مظاهری در تراکتور هم با بند فسخی که در قراردادش گنجانده بود، از این تیم جدا و راهی استقلال شد و حالا خطر فسخ قرارداد یکطرفه باشگاه استقلال را تهدید می‌کند. مظاهری حدود ۴.۵ میلیارد تومان از استقلال طلب دارد و باشگاه باید تا چند روز دیگر این طلب را پرداخت کند. این در حالی است که باشگاه استقلال مدت‌ها قبل در نامه‌ای به مظاهری قول داده بود که مطالباتش را پرداخت کند، ولی این موضوع عملی نشد. در قرارداد مظاهری هم این بند گنجانده شده که اگر مطالباتش پرداخت نشود، حق فسخ یکطرفه دارد و اگر باشگاه استقلال مطالبات این بازیکن را به‌طور کامل پرداخت نکند، مظاهری می‌تواند تا چند روز دیگر قراردادش را فسخ کند.
در این شرایط تعداد قابل‌توجهی از هواداران استقلال در صفحات مجازی به مجیدی فشار آورده‌اند که باعث جدایی مظاهری نشود. سیاست استقلال فروش مظاهری به فولاد است، ولی این دروازه‌بان می‌خواهد با دریافت رضایتنامه از جمع آبی‌ها جدا شود و به تیم دلخواه خودش برود. مدیران استقلال در این چند روز با تماس‌های متعدد از مظاهری درخواست کردند تا با حضور در فولاد موافقت کند، ولی با مقاومت این دروازه‌بان مواجه شدند؛ موضوعی که می‌تواند پیش‌زمینه یک اتفاق بزرگ و جنجالی باشد.

برچسب‌ها: رشید مظاهری استقلال پرسپولیس فولاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

135 ♕mσнαммα∂ Tαнα♕ (ح)1400/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi