خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

زلاتان: اگر جای امباپه بودم قطعاً به رئال مادرید می رفتم

زلاتان: اگر جای امباپه بودم قطعاً به رئال مادرید می رفتم
ستاره سوئدی تمام نشدنی دنیای فوتبال، در مورد باشگاه سابقش و ستاره کنونی باشگاه سابقش در لیگ یک فرانسه، مطالب جالبی را عنوان کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ به کیلیان امباپه توصیه کرده که تجربه متفاوتی را امتحان کند.

به گزارش مستر90 و به نقل از اکیپ، زلاتان ابراهیموویچ به عنوان یکی از اولین قهرمانانی شناخته می شود که پا به باشگاه تحول یافته PSG در اوایل دهه گذشته میلادی گذاشت. زلاتان در پاریس به یک اسطوره تبدیل شد و تا مدتی هم بهترین گلزن تاریخ باشگاه بود. ستاره سوئدی میلان طی بخشی از مصاحبه اش، در مورد باشگاه سابقش در لیگ یک فرانسه صحبت کرده است.

من به رشد PSG کمک کردم؟ بله 100%، هر روزی که آنجا بودم. برای آنها چیزهایی به ارمغان آوردم که در میلان و یوونتوس عادت داشتم انجام دهم. من با PSG سازگار نشدم، این باشگاه با من سازگار شد. PSG می خواست که به سطح بالایی برسد، چه داخل و چه خارج از زمین. اما کارهای زیادی برای انجام دادن وجود داشت. با افتخار می گویم که من آنجا بودم تا پروژه را استارت بزنم و حالا ببینید که این باشگاه به چه سطحی رسیده؛ شگفت انگیز است.
آینده امباپه؟ بستگی دارد که خودش چه چیزی می خواهد. اگر من بودم، می رفتم. اما اگر جای PSG باشم، او را نگه می دارم. خود کیلیان است که باید تصمیم بگیرد. با توجه به جایگاهی که دارد، اگر من جای او حضور داشتم رئال مادرید را انتخاب می کردم. من در شهرها و تیم های مختلفی بازی کردم و این گونه بود که بزرگ شدم. این که تمام دوران حرفه ای تان را در شهر خودتان حضور داشته باشید، کار آسانی است. ماجراجویی وقتی شروع می شود که به جاهای دیگری می روید.
بازنشستگی؟ ببینید، حالت عادی این است که در سن 40 سالگی در خانه بنشینید، سیگارتان را روشن کنید و به خاطر دوران حرفه ای که در فوتبال گذرانده اید، احساس رضایت کنید. من اما هنوز آماده روشن کردن سیگارم نیستم.

برچسب‌ها: PSG فرانسه زلاتان لیگ فرانسه کیلیان امباپه تیم ملی فرانسه رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 Sporties_fa@1400/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi