خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

علاقه میلان و یوونتوس به جذب اوبامیانگ

علاقه میلان و یوونتوس به جذب اوبامیانگ
دو باشگاه ایتالیایی از تیم های خواهان جذب مهاجم گابنی توپچی های لندن هستند.

میلان و یوونتوس شرایط جذب پیر امریک اوبامیانگ را زیر نظر دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی باشگاه آرسنال در هفته های اخیر به خاطر مشکلات انضباطی از سوی میکل آرتتا کنار گذاشته شده است و انتظار می رود به زودی از جمع توپچی های لندنی جدا شود. این بازیکن 32 ساله که دستمزد زیادی هم از باشگاه آرسنال می گیرد، تا ژوئن 2023 با این تیم قرارداد دارد و اگر چه همین دستمزد بالا باعث شده کمتر باشگاهی به فکر انجام انتقال قرضی یا دائمی او باشد اما بنا به ادعای اسکای، دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس شرایط اوبامیانگ را زیر نظر گرفته اند.

اوبامیانگ فوتبال خود را در آکادمی میلان شروع کرده است و اگر چه هیچوقت در تیم اصلی این تیم به میدان نرفته اما بازگشت به جایی که فوتبالش را از آن شروع کرده به نظر منطقی می رسد. ضمن این که میلان نیز به یک مهاجم نیاز دارد چرا که ابراهیموویچ و ژیرو دائما درگیر مصدومیت هستند و پلگری نیز به تورینو پیوسته است.

باشگاه یوونتوس نیز یکی دیگر از تیم هایی است که به مهاجم نیاز دارد و به نظر می تواند دستمزد اوبامیانگ را پرداخت کند. باید منتظر ماند و دید در چند روز باقی مانده از پنجره زمستانی آیا دو باشگاه ایتالیایی برای جذب این مهاجم دست به کار می شوند یا اوبامیانگ همچنان باید به سکونشینی در لندن ادامه دهد.

برچسب‌ها: یوونتوس آث میلان آرسنال امریک اوبامیانگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 Esteghlal Fc‌1400/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi