خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

فن دِبیک دست به دامن اسطوره آرسنال شد-میخواهم از یونایتد برم

فن دِبیک دست به دامن اسطوره آرسنال شد-میخواهم از یونایتد برم
هافبک ناراضی منچستریونایتد قصد جدایی از این تیم به فاصله سه روز تا پایان انتقالات زمستانی را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک در آژاکس به عنوان یک هافبک میانی پر انرژی شهرت پیدا کرد و همین موضوع باعث شد که او در سپتامبر 2020 به منچستریونایتد نقل مکان کند. اما ستاره هلندی تا به اینجا شرایط دشواری را در جمع شیاطین سرخ تجربه کرده و در واقع به یک نیمکت نشین محض زیر نظر اوله گنار سولسشر تبدیل شده است.
نیمکت نشینی های پیاپی ستاره هلندی باعث شد که در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی در رابطه با جدایی او مطرح شود. حتی در مقطعی گفته شد که او در آستانه جدایی از جمع شیاطین سرخ قرار گرفته اما چنین اتفاقی رخ نداد و دونی فن دبیک در اولدترافورد ماندگار شد. با این حال همان طور که انتظار می‌رفت در فصل جاری نیز او همچنان یک نیمکت نشین است و در بازی‌های زیادی به میدان نرفته است.
البته انتظار می‌رفت با برکناری اوله گنار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک اوضاع نیز برای ستاره هلندی تغییر کند اما تا به اینجا هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است.‌ اگرچه سرمربی آلمانی شیاطین سرخ اخیراً به حمایت از فن دبیک پرداخته و تاکید کرد که بالاخره زمان بازی او نیز فرا خواهد رسید اما اتلتیک در گزارشی مدعی شده که رانگنیک نیز مانند سولسشر به این نتیجه رسیده که هافبک هلندی برای بازی در لیگ برتر انگلیس مناسب نیست.
امروز رسانه های انگلیس ادعا کردند که فن دبیک در حال مذاکره با کریستال پالاس است تا نیم فصل دوم را قرضی برای این تیم توپ بزند. او از اورتون و نیوکاسل هم پیشنهاد دارد ولی ترجیح می دهد برای پالاس بازی کند. بر اساس این گزارش، دنیس برگ‌کمپ اسطوره باشگاه آرسنال واسطه شده تا پاتریک ویه‌را دوست صمیمی و هم تیمی سابقش را به این انتقال متقاعد کند و موفق هم شده است. ویه‌را مربی پالاس سال ها با برگ‌کمپ در آرسنال هم تیمی بود.

نکته جالب اینکه برگ‌کمپ پدر نامزد دونی فن دبیک است و همه تلاشش را کرده تا او از شرایط فعلی در یونایتد نجات پیدا کند.

برچسب‌ها: فن د بیک منچستریونایتد آرسنال پاتریک ویرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 Reza Wampire1400/11/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi