خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

خشم هواداران ویولا از ولاهویچ: یک بزدل به یک تیم بی هویت رفت

خشم هواداران ویولا از ولاهویچ: یک بزدل به یک تیم بی هویت رفت
هواداران با غیرت فیورنتینا بیانیه ای طولانی علیه دوشان ولاهویچ و مدیریت باشگاه منتشر کرده اند.

مستر90 | انتقال دوشان ولاهویچ به یوونتوس روز گذشته نهایی شد و این بازیکن امروز برای نخستین بار با بیانکونری تمرین کرد. هواداران فیورنتینا اما به هیچ عنوان از این انتقال راضی نیستند، حتی با وجود اینکه باشگاهشان مبلغ قابل توجهی را برای فروش مهاجم صرب دریافت کرده است. هواداران با غیرت فیورنتینا موسوم به کوروا فیسوله در بیانیه ای که منتشر کردند، هم ولاهویچ را تحت هجمه قرار دادند و هم سران باشگاهشان را.

کاملا منطقی بود، یک انسان کوچک، بی دل و جرئت، بی شرف و غیر محترم به باشگاهی بی هویت و بدون "حس تعلق داشتن" می رود. یک مالک باشگاه دیگر که پس از ابراز عشق خود به هواداران ویولا، همان کاری را انجام داد که تمام پیشینیانش انجام دادند: فروختن بهترین بازیکنان به رقبای تاریخی. ما دیگر از هیچ چیز غافلگیر نمی شویم و مسلما با از دست دادن آخرین دلقک، موهایمان را از سر نمی کنیم.
رئیس عزیز (کومیسو)، برای متقاعد کردنتان چه حرفی به شما زدند؟ شمایی که در بیمارستان مایر به یک بچه قول داده بودید دیگر بازیکنی را به یوونتوس نمی فروشید. چطور شد که تصمیم گرفتی تا با شیطانی که قبلاً با آن مقابله می کردی معامله کنی؟ احساس غرور داشتیم و فکر می کردیم که دیگر از دوران فروش برای به دست آوردن سود عبور کرده ایم.
شهری که با آغوش باز از شما و مبارزه های پیش رویتان استقبال کرده بود، حالا احساس می کند که مورد خیانت قرار گرفته و رها شده است. آخرین پیام ما خطاب به تیم است، شما شجاعت خودتان را ثابت کرده اید، ما همراه شما هستیم. نبردهای بیشتری پیش روی ما قرار دارد. امیدواریم که بتوانیم در نهایت کسانی که با بزدلی اینجا را ترک کردند را پشیمان کنیم.

برچسب‌ها: هواداران فیورنتینا فیورنتینا اخبار فیورنتینا دوشان ولاهویچ یوونتوس روکو کومیسو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

153 Soshiyant Fc1400/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi