خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

پروتکل جدید در سری آ: هیچ الزامی برای واکسیناسیون وجود ندارد

پروتکل جدید در سری آ: هیچ الزامی برای واکسیناسیون وجود ندارد
این پروتکل به موافقت مقامات ورزشی، مقامات بهداشت محلی (ASL) و دولت ایتالیا رسیده است.

سری آ پروتکل جدیدی برای مقابله با کرونا و حفاظت از بازیکنان، مربیان و کارکنان به تصویب رساند.

طرفداری| پروتکل رسمی فوتبال ایتالیا برای جلوگیری از شیوع کووید 19 منتشر شده است که بنابر این پروتکل جدید، تست مثبت 9 بازیکن در یک تیم، موجب رفتن آن تیم به قرنطینه می‌شود و هیچ الزامی مبنی بر زدن واکسن برای بازیکنان وجود ندارد.

این پروتکل به موافقت مقامات ورزشی، مقامات بهداشت محلی (ASL) و دولت ایتالیا رسیده است. این بدان معناست که دیگر نباید هیچ گونه اختلاف عمیقی بین وظایف مقامات بهداشت محلی و پروتکل های کرونایی حاکم بر فوتبال وجود داشته باشد.

مقامات بهداشت محلی ایتالیا (ASL) تنها در صورتی می توانند دستور به قرنطینه جمعی یک تیم بدهند که حداقل 35 درصد از بازیکنان آن تیم تست کرونایشان مثبت شده باشد. از آنجایی که لیست تیم ها در رقابت‌های سری آ محدود به 25 بازیکن است، بنا بر تصمیم گرفته شده به جای هشت بازیکن، اگر نه بازیکن تستشان مثبت بود، کل تیم قرنطینه می‌شوند و تحت نظر قرار خواهند گرفت.

پیشرفت مهم در این پروتکل نسبت به پروتکل های قبلی این است که افرادی که تماس هایی نزدیک با موارد مشکوک و یا قطعی کرونا داشته‌اند باید حداقل به مدت پنج روز، به صورت روزانه، تست آنتی ژن بدهند و همیشه به غیر از زمانی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت دارند از ماسکهایی با سطح FFP2 استفاده کنند.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

32 Esteghlal Fc‌1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi