خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

جان مک گین هدف تابستانی منچستریونایتد

جان مک گین هدف تابستانی منچستریونایتد
جان مک گین، هافبک اسکاتلندی استون ویلا در صورت عدم تمدید قراردادش 40 میلیون پوند در تابستان ارزش خواهد داشت.

مستر90 | به گزارش تلگراف، منچستریونایتد جان مک گین از استون ویلا را برای خریداری در تابستان 2022 شناسایی کرده است. انتظار می رود یونایتد در تابستان، علاوه بر انتصاب یک سرمربا جدید، خط میانی خود را نیز تقویت کند و بدین منظور در حال بررسی جذب این هافبک اسکاتلندی است. درن فلچر که در ماه مارس 2021 به عنوان مدیر فنی شیاطین سرخ انتخاب شد، هموطن خود را تحسین می کند. منچستر حتی در تابستان گذشته نیز امکان جذب مک گین را بررسی کرد، اما خرید در پست های دیگر در اولویت قرار گرفت.

مک گین تا تابستان 2024 با استون ویلا قرارداد دارد و انتظار می رود به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد به او ارائه شود. اگر این بازیکن برای تمدید قرارداد با ویلا به توافق نرسد، تابستان 2022 آخرین فرصتی است که این باشگاه می تواند از فروش او به پول مهمی برسد. ارزش مک گین در تابستان 40 میلیون پوند تخمین زده می شود اما استون ویلا که در سال قبل جک گریلیش را به فروش رساند، به راحتی قصد از دست دادن هافبک 27 ساله خود را در انتهای فصل ندارد چراکه نمی خواهد در دو سال متوالی شاهد جدایی دو بازیکن مهمش باشد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد جان مک گین آستون ویلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 واریز 10 خبر1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi