خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

اسپالتی: ما تیمی نیستیم که دفاع مطلق کنیم

اسپالتی: ما تیمی نیستیم که دفاع مطلق کنیم
لوچانو اسپالتی بعد از برد دیشب ناپولی، از عملکرد ضعیف تیمش ناراضی بود.

ناپولی به لطف دو گل هیروینگ لوزانو، در ورزشگاه رناتو دل ارا به پیروزی 2-0 رسید. پارتنوپی حدوداً 75 الی 80 دقیقه بر بازی مسلط بود، اما در 15 دقیقه‌ی پایانی بازی، خطر دریافت بیش از یک گل را احساس می‌ کرد. سرمربی ناپولی در مصاحبه‌ی بعد از بازی خود، به این ضعف تیمش اشاره کرد.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا، لوچانو اسپالتی در مصاحبه بعد از بازی خود با وجود پیروزی 2-0 ناپولی مقابل بولونیا عصبانی بود. اسپالتی به DAZN گفت:

ما باید بجنگیم و وظایف خودمان را در زمین به خوبی انجام دهیم. از اینکه کاری را که باید انجام دهیم خوب انجام نمی دهیم ناراحت می شوم. وظیفه ما این است که فوتبال بازی کنیم. ما تیمی نیستیم که بتوانیم برای مدت طولانی دفاع کنیم، ما یک تیم فیزیکی نیستیم.
اسپالتی خاطر نشان کرد:

ما برای اجرای این موارد مبارزه می کنیم، بنابراین باید مالکیت توپ را حفظ کنیم و از دفاع اجتناب کنیم، زیرا دفاع مطلق چیزی است که ما قادر به انجام آن نیستیم.

سرمربی ناپولی ادامه داد:

گاهی اوقات ما برای نقشی که باید در لیگ ایفا کنیم و شهری که نماینده‌ی آن هستیم، بیش از حد در زمین ناشیانه و بی نظم کار می‌کنیم. ما باید بجنگیم و وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهیم. وقتی بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم، راضی خواهیم شد. اینجا تنها فوتبالیست بودن کافی نیست، ما باید مردم را خوشحال کنیم وگرنه ما هم مثل آدم های عادی هستیم.
وی افزود:

ما امتیازات زیادی را در این فصل از دست دادیم. ما باید در جمع چهار تیم برتر لیگ را تمام کنیم. ما مانند تمام هفت باشگاه دیگری که در این رقابت هستند، ترکیب و کیفیت لازم برای انجام این کار را داریم.
اسپالتی در پایان گفت:

گاهی کیفیت خودمان را از دست می دهیم؛ باید از تمام فضاهایی که در بازی دیروز تیم حریف در دقایق پایانی در اختیار ما قرار داد، نهایت استفاده را می کردیم. ما این کار را نکردیم و در پایان مسابقه از پرسینگ آنها رنج کشیدیم.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا ناپولی بولونیا لوچانو اسپالتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

30 Esteghlal Fc‌1400/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi