خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

به بهانه دوئل جدید رئال و بارسا برای هالند

به بهانه دوئل جدید رئال و بارسا برای هالند
مرجع خبری رئال مادرید : به دوئلی جدید میان رئال مادرید و بارسلونا این بار برای خرید ارلینگ هالند نزدیک می شویم. با وجود شرایط مشکل در نیوکمپ از نظر اقتصادی، لاپورتا می خواهد هر طور که شده یک کهکشانی بخرد تا خاطره رونالدینیو در دوره اولش را تکرار کند اما به نظر می رسد که فلورنتینو سد راه است. شاید خیلی ها فکر کنند که پرز با خرید امباپه دیگر به بازین نروژی فکر نمی کند اما این طور نیست. در حقیقت تازه در شروع این دوئل هستیم هر چند که سیتی و چلسی از انگلیس هم نمی خواهند از قافله عقب بمانند .پی اس جی هم در وصرت از دست دادن امباپه به سراغ او خواهد رفت.

اولین دوئل پرز و لاپورتا به تابستان 2003 برمی گردد. در آن زمان لاپورتا تازه مربی بارسا شده بود. سایت منچستریونایتد در بیانیه ای اعلام کرد که اگر لاپورتا انتخابات را ببرد، بکام به بارسلونا می رود. لاپورتا بعدها گفت که هدف یونایتد از آن کار فشار آوردن به رئال مادرید بوده است. بکام نیز تایید کرد که یونایتد و بارسا برای انتقالش به نیوکمپ به توافق رسیده اند اما بکام به آنها اعلام کرده است که اگر قصد فروختنش را دارند، فقط به رئال مادرید می روند. بکام در روز 18 ژوئن با 25 میلیون یورو و قراردادی چهار ساله به رئال مادرید پیوست. در همان تابستان لاپورتا و پرز به خرید رونالدینیو فکر می کردند. رئال با خرید بکام چندان به خرید بازیکن برزیلی مطمئن نبود و ترجیح می داد که رونالدینیو یک سال دیگر در پی اس جی بماند. در نهایت ساندرو راسل نقشی کلیدی ایفا کرد تا رونالدینیو به بارسلونا ملحق شود. جالب این که این روزها شرایط مشابهی وجود دارد و رئال ترجیح می دهد که هالند یک سال دیگر در دورتموند بماند. لاپورتا در آن زمان پس از شکست در خرید بکام به دنبال یک کهکشانی بود و به همین خاطر با 25 میلیون یورو نقد و پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد خرید رونالدینیو را نهایی کرد.

جنگ بعدی پرز با مدیران بارسا مربوط به نیمار بود. بازیکن برزیلی را می توان جنجالی ترین جنگ رئال و بارسا از زمان دی استفانو تا آن زمان دانست. در حقیقت بارسا به حدی برای خرید نیمار دچار عقده شده بود که آن انتقال به زندانی شدن مدیر وقتشان یعنی ساندرو راسل منجر شد. وگنر ریبریو وکیل سابق نیمار در مورد آن انتقال گفته بود:” پرز فکر می کرد که انتقال نهایی شده است. پیشنهادی که من ارائه داده بودم را پذیرفته بود. حاضر بود که 40 میلیون یورو به سانتوس بپردازد و هر چیزی که ما می خواستیم را عملی کند. پدرش زمان می خواست چرا که نیمار، بارسا را ترجیح می داد. رئال اصرار می ورزید. سه مدیر و وکلایشان را به برزیل فرستادند. 20 روز در آن جا بودند و گفتند:” فردا قرارداد امضا می کنیم.” اما نیمار نمی خواست به رئال برود و بارسا را ترجیح می داد. با مسی و پیکه در تماس بود. من می خواستم که به رئال برود. به پرز و رئال نزدیک بودم. ساندرو راسل اما نمی خواست من در مذاکرات با بارسا نقشی داشته باشم. من را کنار گذاشتند و از انتقال نیمار به بارسا یک سنت هم به من نرسید. من را بازی دادند.” رئال برای جبران این اتفاق به سراغ خرید گرت بیل برود. زمان ثابت کرد که بارسا برای خرید نیمار با احتساب کمیسیون ها چیزی در حدود 150 میلیون یورو هزینه کرده است.

دیگر جنگ میان رئال و بارسا مربوط به لوئیز سوارز بود اما این بار خود رئال ترجیح داد که به سراغش نرود و ماجرای گاز گرفتن کیلینی باعث شد تا رئال کلا از انتقال عقب بکشد. سوارز در سال 2013 گفته بود که رویای پیوستن به رئال مادرید را دارد. یکی از دلایل عدم انتقال سوارز به رئال این بود که آنچلوتی با فروش بنزما در تابستان 2014 مخالفت کرد و بدین ترتیب مدیران رئال قید خرید بازییکن اروگوئه ای را زدند.

برچسب‌ها: ارلینگ هالند دیوید بکام رونالدینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 فیناند ها1400/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi