خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

گل‌محمدی: هدف ما صعود از این مرحله است

گل‌محمدی: هدف ما صعود از این مرحله است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا می‌تواند یک بازی تاکتیکی باشد به خاطر اینکه تعویض‌ها و نفراتی که وارد زمین می‌شوند شاید بتوانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: جام حذفی، جامی است که باید در وقت قانونی بازی، تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم و حق هیچ‌گونه اشتباهی نداریم. اشتباهات تاثیرگذار نباید در این بازی‌ها داشته باشیم.

وی افزود: ذوب آهن تیمی جوان، دونده و همراه با تجریه‌های خوب تیمی و تاکتیکی در دفاع و حمله است. البته باید ببینیم شرایط زمین چگونه است چون از تصاویری که من دیده‌ام، زمین کیفیت خوبی نداشت. امیدوارم این زمین برای بازی فردا آماده باشد و ان‌شاءا... بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم چرا که هدف ما صعود از این مرحله است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مطمئن هستم که ذوب آهن هم با انگیزه‌های بسیار زیادی مقابل ما ظاهر خواهد شد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و همراه با نتیجه برای ما باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در جام حذفی و دیدار برابر ذوب آهن آیا به 120 دقیقه بازی و ضربات پنالتی فکر کرده‌اید و برنامه‌ای برای این بازی دارید؟ گفت: در جام حذفی این اتفاقات طبیعی است و اینکه بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شود، این احتمال وجود دارد و ما سعی کردیم خودمان را آماده کنیم و در ضربات پنالتی هم تمریناتی را داشته‌ایم. البته فشردگی بازی‌های لیگ هم خیلی زیاد است. ما و ذوب‌آهن سه روز پیش بازی کردیم و قطعا از نظر جسمانی آن شرایط لازم را که باید داشته باشیم را شاید به خاطر فشردگی مسابقات نداشته باشیم. فکر می‌کنم بازی فردا می‌تواند یک بازی تاکتیکی باشد به خاطر اینکه تعویض‌ها و نفراتی که وارد زمین می‌شوند شاید بتوانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی در خصوص مصدومان و محرومان و خصوصا اینکه آیا شجاعی به بازی فردا می‌رسد، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما پنج یا شش بازیکن مصدوم داریم و وضعیت دو بازیکن تاجیکستانی ما هم هنوز مشخص نیست. این مشکلات را داریم اما امیدوارم که فردا جوابی از سوی فدراسیون و باشگاه در این خصوص که بتوانیم از آنها استفاده کنیم، بگیریم.

گل‌محمدی در پاسخ به اینکه شرایط ذوب آهن را چگونه می‌بینید، بیان کرد: شناخت کافی از مهدی تارتار دارم. او مربی زحمتکشی است و دارای ایده است و هر کجا که بوده با تاکتیک خوبی تیم خود را هدایت کرده است. ذوب آهن قطعا با توجه به تغییراتی که این فصل داشته‌ است نیاز به زمان دارد که بتواند ایده‌های تاکتیکی خود را در تیم نشان بدهد. مهدی تارتار هر جا بوده تاثیر خودش را نشان داده است و ذوب آهن هم که تیمی ریشه‌دار است و افتخارات زیادی در این فوتبال کسب کرده است. فکر می‌کنم جمع اینها می‌تواند آینده خوبی را برای فوتبال اصفهان رقم بزند.

برچسب‌ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی ذوب آهن جام حذفی کنفرانس خبری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 ☫ ایران ☫1400/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi